۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۱۴
کد خبرنگار: 1238
کد خبر: 84641969
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اتصال راه‌آهن خرمشهر به بصره برای رونق تجارت در خوزستان ضروری است

آبادان- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر اتصال خط آهن خرمشهر به بصره و تکمیل پروژه چهار بانده کردن جاده خرمشهر - اهواز را از وزیر راه و شهرسازی خواستار شد و گفت:اجرای این طرح ها موجب رونق تجارت در استان خوزستان می شود.

به گزارش ایرنا نادر عمیدزاده روز دوشنبه در آیین افتتاحیه گیت‌های مرز شلمچه با حضور وزیر راه و شهرسازی به صورت ویدیو کنفرانس اظهار داشت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد شروع پروژه راه آهن خرمشهر به بصره باشیم چرا که این پروژه تحویل زیادی را در ترانزیت کالا و اشتغال در استان خوزستان ایجاد می کند. 

وی تکمیل طرح چهار بانده کردن جاده خرمشهر- اهواز را برای ترانزیت و صادرات کالای غیرنفتی به خارج از کشور مهم و حیاتی دانست و افزود: امیدوارم این طرح چهار  در اولویت کاری وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

عمیدزاده بیان داشت: در حال حاضر ۲۵ کیلومتر اول این طرح به صورت تقسیم بندی پنج کیلومتر در حال اجراست ولی به دلیل کمبود اعتبار لازم کار به کندی پیش می‌رود و انتظار می رود با تامین اعتبار روند اجرایی آن سرعت بیشتری بگیرد.

۱۱ پروژه‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان به مناسبت دهه فجر به صورت ویدیو کنفرانس توسط وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

در این آیین ۲۴ گیت و محوطه سازی پایانه مرزی شلمچه با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha