اسکی‌باز جوان چین: خوشحالم که در کنار الگوهایم  روی سکو هستم

تهران- ایرنا- اسکی‌باز جوان چینی پس از کسب مدال نقره اسنوبرد مردان در بازی‌های المپیک زمستانی پکن گفت: خوشحالی من قابل توصیف نیست من در کنار کسانی اکنون روی سکو هستم که در گذشته الگوی من بودند.

 به گزارش ایرنا، بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ از پانزدهم بهمن ماه در شهر پکن به صورت رسمی آغاز شد و تا اول اسفندماه ادامه دارد. سه هزار ورزشکار از ۹۱ کشور جهان در این دوره از بازی‌ها حضور دارند. از ایران نیز عاطفه احمدی، دانیال ساوه‌شمشکی و حسین ساوه شمشکی به عنوان نمایندگان ایران حضور دارند.

در مسابقات اسنوبرد مردان این دوره از بازی ها نابغه ۱۷ ساله چینی موفق به کسب مدال نقره شد. یو سی‌ مینگ بعد از کسب این مدال گفت: حس توصیف نشدنی دارم. در حالی امروز روی سکوی المپیک هستم که مکس پاروت و مارک موریس نیز حضور دارند و مدال طلا و برنز کسب کردند. این یک اتفاق بی‌نظیر است آنان قبلا الگوهای من بودند؛ این دیوانه کننده است.

دارنده مدال نقره اسنوبرد بازی‌های المپیک زمستانی پکن با تشکر از تمام هموطنان خود گفت: بچه‌ها از شما بسیار متشکرم، کشورم، خانواده‌ام، دوستانم، از تمام حمایت‌ها سپاسگزارم. انداختن پرچم کشورم بر روی شانه‌ها بهترین احساس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha