۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۲۰
کد خبر: 84642071
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی پیکان: پیش از تعطیلات شرایط بهتری داشتیم

۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۲۰
کد خبر: 84642071
سرمربی پیکان: پیش از تعطیلات شرایط بهتری داشتیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: پیش از شروع تعطیلات نیم‌فصل شرایط بسیار خوبی داشتیم اما حالا وضعیت بسیار متفاوت است.

به گزارش ایرنا، «مجتبی حسینی» سرمربی تیم پیکان امروز (دوشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران اظهار داشت:‌ تا پیش از تعطیلات نیم‌فصل شرایط خیلی خوبی داشتیم  اما متاسفانه با شروع نیم فصل چند بازیکن را از دست دایم و مجبور شدیم یک بازیکن را بفروشیم و چند بازیکن دیگر هم خواهان جدایی از ما بودند.  

وی ادامه داد: تنها کاری که می‌توانستیم انجام دهیم این بود که با نفراتی که در اختیار داریم، خوب تمرین کنیم. وقتی این تعطیلات باشد، کار سخت می‌شود اما همیشه نگاه ما مثبت است و سعی می‌کنیم کمبود هایمان را با تمرین جبران کنیم. امیدوارم بازیکنان فردا توانایی خودشان و زحمت هایشان را به ثمر برسانند و بازی خوبی انجام دهیم.

سرمربی پیکان در خصوص تغییر ناگهانی زمان بازی برابر استقلال گفت: این اتفاقی بود که افتاد و زمان آن گذشته است. در آن زمان شرایط خوبی داشتیم اما دیگر این اتفاق رخ داده و نمی‌توان کاری کرد. این اولین بازی رسمی ما بعد از تعطیلات است اما استقلال دومین بازی‌اش را انجام می‌دهد و آن‌ها در شرایط مسابقه قرار دارند. 

حسینی در مورد رفتن چندین بازیکن از پیکان بیان کرد: ما مشکلات مالی داشتیم و نگه داشتن «علی کوشکی» کار سختی برای ما بود چرا که تیم‌های خوبی به دنبال این بازیکن بودند. از نظر مالی نیز نیاز داشتیم او را بفروشیم و باشگاه به پول این انتقال نیاز داشت. وضعیت تیم نگران کننده است اما امیدوارم با انسجام بهتر این نقص را جبران کنیم.

تیم فوتبال استقلال عصر روز سه‌شنبه از ساعت ۱۷ در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه شهید دستگردی تهران میهمان پیکان خواهد بود.

براساس، اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، بیژن حیدری با کمک‌ مهدی عالیقدر و ایوب غلام‌نیاد این دیدار را قضاوت خواهند کرد.

این دیدار قرار بود ۲۷ دی‌ماه برگزار شود اما به دلیل افزایش شمار موارد ابتلا به کرونا در تیم فوتبال استقلال در آن مقطع، لغو و به روز ۱۹ بهمن‌ماه موکول شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha