عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۸۴ روستای کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

یاسوج- ایرنا- عملیات اجرایی طرح آبرسانی به ۱۸۴ روستای کهگیلویه و بویراحمد با بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت و با ۲۰۸ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد.

به گزارش ایرنا، آیین اجرای این طرح ها همزمان با شروع «طرح جهاد آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور» با حضور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم که در هفتمین روز از دهه مبارک فجر و همزمان با سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: از مجموع  روستاهای کشور که این طرح در آنها اجرای می شود، ۱۸۴ روستای آن در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

سید علی احمدزاده با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: این طرح ها در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، لنده، بهمئی، مارگون و گچساران عملیات اجرای آنها آغاز شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: تعداد ۱۸۴ روستای استان که این طرح در آن اجرای می شود، دارای ۱۳ هزار و ۳۳ خانوار با ۵۰ هزار و ۷۶۳ نفر جمعیت هستند.

وی ابراز داشت: میزان اعتبار این تعداد طرح ۲۰۸ میلیارد تومان و از محل محرومیت زدایی است که تخصیص ۱۰۲میلیارد تومان آن به استان اعلام  شد. 

احمد زاده با بیان اینکه، این طرح ها در استان با مشارکت قرارگاه حضرت امام مجتبی (ع) اجرا می شوند، تصریح کرد: مجری طرح بسیج سازندگی سپاه فتح استان است.

وی ادامه داد: مدت زمان اجرای طرح ها ۲ سال می باشد ولی تلاش براین است که زودتر تکمیل و به بهره برداری برسند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha