۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۴۷
کد خبرنگار: 2981
کد خبر: 84642297
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکهزار میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به روستاییان مازندران پرداخت شد

نوشهر – ایرنا - مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران گفت که بیش از یکهزار میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به منظور حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان روستایی در استان پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا ، محمدرضا غلامی روز دوشنبه در آیین افتتاح پروژه های روستای ولی آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان تنکابن افزود : قالب این تسهیلات بر مبنای اشتغال روستایی با سود ۶ درصد بود که در ابتدا به ازای هر شغل ۱۵۰ میلیون تومان و در مرحله بعدی که اصلاح شد به ازای هر شغل ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی اظهار داشت : ۵۴۰ میلیارد تومان این تسهیلات از محل کارا  و بقیه از محل سیتا و تفاهم نامه هایی بود که با بنیاد برکت ، پست بانک و صندوق کارآفرین امید امضا شد.

غلامی با تاکید بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت ها جهت توسعه روستاها در مازندران ، خاطرنشان کرد : در دهه مبارک فجر ۷۵۶ پروژه افتتاحی با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۷۷۶ میلیارد تومان افتتاح و ۸۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۸۹۶ میلیارد تومان در استان کلنگ زنی می شود.

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران تصریح کرد : با افتتاح طرح های تولیدی ، صنعتی و خدماتی برای یک هزار و ۷۵۹ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

وی یادآور شد : باید تولیدات روستایی مورد حمایت قرار بگیرد تا تولید کنندگان محصولات خود را بدون دغدغه در بازارهای مصرف به فروش برسانند و سود حاصل از فروش محصولات در روستاها هزینه شود.

همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر مرکز خدمات بهداشتی و درمانی روستای ولی آباد به مساحت ۴۰۰ متر در دو طبقه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان احداث و به بهره برداری رسید .

افتتاح یادمان هفت  شهید روستای ولی آباد با اعتباری حدود ۱۲۰ میلیون تومان ، کلنگ زنی پروژه هتل پارک ساحلی به مساحت سه هزار متر مربع به ارزش ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و تقویت شبکه برق رسانی از دیگر پروژه های روستای ولی آباد بود.

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن واقع در غرب مازندران در دهه فجر امسال ۵۸پروژه با اعتبار ۱۶۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آماده افتتاح و بهره برداری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha