فضای مجازی نباید به ابزار نفوذ فرهنگی معاند انقلاب اسلامی تبدیل شود

مهاباد -ایرنا- رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دشمنان در فضای مجازی برای برهم زدن سبک زندگی ایران اسلامی در تلاش هستند، گفت: فضای مجازی نباید به ابزار نفوذ و سلطه فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی ایران تبدیل شود.

ناصر عتباتی روز دوشنبه در ویژه برنامه دهه مبارک فجر و مراسم چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان برگزار شد، افزود: امروز فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تمام تلاش خود را برای بر هم زدن سبک زندگی ملت ایران انجام می دهند که باید مدیران و کارگزاران در این خصوص هوشیار بوده و با تمام توان در این خصوص وارد عمل شوند.

وی افزود: در حال حاضر صدها شبکه فارسی زبان برون مرزی راه اندازی شده تا بتوانند سبک زندگی اسلامی ، ایرانی مردم این سرزمین را تغییر داده و غیرت دینی را در میان مردم کم رنگ کنند.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه فعالیت دشمنان در فضای مجازی و ایجاد شبکه های فارسی زبان نفوذ در میان مردم خصوصا" جوانان عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان در تلاش هستند که با این کار به مقاصد واهداف شوم خود برسند.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ به رهبری امام راحل (ره) افزود: غیرت دینی یکی از مهمترین رکن های قیام مردم از سال ۴۲ تا پیروزی انقلاب در سال ۵۷ بود که با فرماندهی امام راحل در نهایت به پیروزی رسید.

عتباتی اضافه کرد: حرکت های مردمی در زمان پهلوی که تمام آنها پایه دینی داشتند، با اندیشه های فکری امام خمینی (ره) به اوج خود رسید و نهال انقلاب پایه گذاری شد.

وی ادامه داد: غیرت دینی است که اتحاد همدلی و برادری را به دور از هر قومیت و مذهبی به وجود می آورد که این از برکات دین است که در نهایت به پیروزی انقلاب و ادامه دهنده آن شد.

عتباتی بیان کرد: اگر امروز مسوولی در راستای رفع مشکلات مردم و خدمت به آنها کار نکند، قطعا به خون شهدا و انقلاب خیانت کرده است. 

وی  اظهار کرد: امنیتی که امروز داریم، از یکی از مهم ترین برکات انقلاب است که باید این مهم به جدیت در میان افکار عمومی و توسط رسانه ها و فضای مجازی تبلیغ شود.

انقلاب اسلامی ایران با سه رکن رهبری،دین و مردمی بودن به پیروزی رسید

فضای مجازی نباید به ابزار نفوذ فرهنگی معاند انقلاب اسلامی تبدیل شود

سرپرست فرمانداری بوکان در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی با سه رکن رهبری قاطع، دین و حضور مردم در تمام صحنه‌ها به پیروزی رسید و نهال انقلاب شکل گرفت.

باباخان اسکندری ادامه داد:انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل (ره) در تمامی سالهای پربرکت خود پیروز بوده و با پایداری و تداوم‌انقلاب در راستای اهداف خود تلاش کرده است.

وی با بیان اینکه سه رکن رهبری، دین و مردمی بودن انقلاب در حال حاضر نیز باید حفظ شود، افزود: با حضور پرشور مردم و پایداری و استقامت در برابر دشمنان این ارکان انقلاب بیش از بیش  مخصوصاً در مقطع حساس کنونی باید با بصیرت تمام تداوم داشته باشد. 

اسکندری ضمن تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی، دهه فجر را فرصت مناسبی برای انعکاس دستاوردهای دولتمردان و نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

فضای مجازی نباید به ابزار نفوذ فرهنگی معاند انقلاب اسلامی تبدیل شود

در پایان این مراسم از پیشکسوتان سپاه بوکان و فعالان عرصه سلامت و خانواده معظم شهدا تجلیل شد.

فضای مجازی نباید به ابزار نفوذ فرهنگی معاند انقلاب اسلامی تبدیل شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha