مراکز نیکوکاری کهگیلویه و بویراحمد ۳۰۰ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

گچساران- ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال امسال از سوی مراکز نیکوکاری استان با همراهی و مشارکت خیران محله به نیازمندان کمک شد.

قباد مبشری شامگاه دوشنبه در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری شهدای گمنام گچساران افزود: این میزان مبلغ در زمینه های جهیزیه و ازدواج، بهداشت و درمان، مسکن و ساختمان، معیشت، فرهنگی و آموزش در قالب کمک های نقدی، غیر نقدی و خدمات به نیازمندان پرداخت شد.

وی ادامه داد: بیش از ۶۰ مرکز نیکوکاری در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

مبشری تصریح کرد: خیران می‌توانند کمک‌های اهدایی خود را به‌صورت نقد و کالا در بخش‌های مختلف از جمله طرح اکرام ، اشتغال، مسکن، درمان، کمک‌هزینه ازدواج و جهیزیه، سبد کالا و لوازم ضروری زندگی (معیشت)، نذر و قربانی، پوشاک و البسه و صدقات به مراکز نیکوکاری اهدا کنند.

وی اظهار داشت: مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد حمایتی نقش مهمی در شناسایی هر چه مطلوب تر نیازمندان و رفع مشکلات آنان دارند.

مبشری تصریح کرد: مرکز نیکوکاری شهدای گمنام گچساران به نمایندگی از  ۶ مرکز نیکوکاری در استان افتتاح شد.

مراکز نیکوکاری کهگیلویه و بویراحمد ۳۰۰ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

وی افزود: هدف از تشکیل مراکز نیکوکاری شناسایی نیازمندان از سوی افراد متمکن هر محله و تامین نیازهای آنان و رساندن کمک ها و نذورات مردمی به دست قشرهای کم درآمد و آسیب پذیر است.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از رویکردهای مهم و اصلی کمیته امداد این استان توانمندسازی افراد زیر پوشش است. 

مبشری عنوان کرد: هم اکنون بیش از ۱۷ هزار دانش‌ آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و  بویراحمد هستند. 

وی ابراز کرد: افزون بر ۴۷ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

مبشری افزود: مسئولان مراکز نیکوکاری کهگیلویه و بویراحمد باید با اعتمادسازی هر چه بیشتر بین مردم و خیرین این استان از توانمندی‌ های هر محله برای خدمت ‌رسانی بهینه به نیازمندان استان استفاده کنند.
وی بیان کرد: صداقت، شفافیت، اعتمادسازی، همدلی، امانتداری، مردم‌ محوری، انضباط، نظارت، رازداری و عدالت از اصول مهم در کار مراکز نیکوکاری کهگیلویه و بویراحمد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha