۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 2199
کد خبر: 84643390
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۳۲۰۰ زنجانی تسهیلات ودیعه مسکن دریافت کردند

زنجان - ایرنا - رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: برای سه هزارو ۲۷۶ زنجانی بیش از ۸۱۸ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن در این استان پرداخت شده است.

بهزاد کردلو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۲ هزارو ۶۳۶ نفر در استان زنجان برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کرده اند که جمعیت خانوار ثبت نام شده ۶۴ هزارو ۸۸۸ نفر را شامل می‌شود.

به گفته وی، تاکنون سه هزارو ۲۷۶ نفر حائز شرایط در استان زنجان ۸۱۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات ودیعه مسکن دریافت کرده اند.
رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: علاوه بر این درخواستهای ۲ هزارو ۸۲۴ نفر نیز توسط سامانه ثبت نامی و یا بانک‌ها رد شده‌ است.
به گفته کردلو هم اکنون ۱۶ هزارو ۵۳۶ متقاضی منتظر دریافت نتیجه استعلام، تعیین شعبه و تشکیل پرونده هستند که با تامین اعتبار مورد نیاز و همکاری بیشتر بانک‌ها پرداخت می‌شود.
وی تاکید کرد: در زمان حاضر ثبت نام جدید برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن پذیرفته نمی شود چرا که وزارت راه و شهرسازی پیگیر تامین اعتبار  برای پرداخت این  تسهیلات در سال آینده است.
رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن ۷۰۰ میلیون ریال در تهران، ۴۰۰ میلیون ریال برای کلان شهرها و ۲۵۰ میلیون ریال نیز برای سایر شهرها است که سقف تسهیلات بانکی موضوع این مصوبه از محل منابع تسهیلات تخصیصی به واحدهای کسب و کارهای آسیب‌دیده کرونا است.
کردلو اظهارداشت: متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متاهل یا سرپرست خانوار، فرم «ج» آنها سبز، دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و کد رهگیری باشند و  تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی آنها بعد از یکم مهر سال ۹۹ باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha