دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه آموزشی چشمگیر است

اردبیل - ایرنا - نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های آموزشی و فرهنگی بی‌نظیر و چشگمیر است.

به گزارش ایرنا ، صدیف بدری روز سه‌شنبه در آیین  کلنگ‌زنی هنرستان ۱۲ کلاسه نمین اظهارکرد: در جای جای کشور شاهد گسترش مراکز آموزشی و استفاده از امکانات در راستای بهره‌مندی دانش‌آموزان و فرهنگیان از فرصت‌های یادگیری هستیم و امیدواریم شاهد تربیت دانشمندان و صاحبان نظر در عرصه تعلیم و تربیت در این قبیل از مدارس باشیم.

وی با بیان اینکه ایجاد فضای آموزشی استاندارد از برنامه‌های اصلی و محوری مجلس شورای اسلامی است ، از تخصیص اعتبارات جهت خرید تجهیزات به مدارس حوزه انتخابیه خود خبرداد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین هم در این آیین گفت: این شهرستان برغم پیشینه غنی فرهنگی فاقد ساختمان با تیپ هنرستان بوده و احداث این مجموعه از آرزوهای دیرینه اهالی فرهنگ‌دوست و ادب‌پرور منطقه است.

انوش جعفری خانقاه افزود: امیدواریم تکمیل و افتتاح این هنرستان زمینه گسترش رشته‌های کاربردی در زمینه فنی و حرفه‌ای و کاردانش را فراهم کند.

وی گفت: در سال تحصیلی جدید رشته‌های هنرستانی با برنامه‌ریزی تغییر یافته و درصد تعلیم با ایجاد رشته‌های اشتغال‌زا و درآمدزا ضمن ایجاد انگیزه برای هنرجویان ، زمینه تربیت مهندسان آینده این مرز و بوم را فراهم خواهد کرد.

قرار است اولین ساختمان هنرستان ۱۲ کلاسه شهرستان نمین در متراژ ۲ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در مدت ۲ سال احداث و افتتاح شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha