اصناف همچون دوران انقلاب در خنثی شدن تحریم‌ها نقش‌آفرین بودند

تهران- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه ورامین با اشاره به نقش تأثیرگذار اصناف در پیروزی انقلاب گفت: اصناف همچون دوران انقلاب در خنثی شدن تحریم‌ها نقش‌آفرین بودند.

به گزارش ایرنا، سرگرد پاسدار سعید تاجیک روز سه‌شنبه در همایش اصناف و بازاریان که در سالن همایش‌های شهرداری ورامین برگزار شد اظهار داشت: اصناف و بازاریان در تمامی عرصه‌ها به ویژه در مبارزات انقلابی مردم ایران علیه رژیم ستم‌شاهی نقشی ماندگار داشته و از پیشروترین و موثرترین اقشار جامعه در مقابله با ظلم و ستم بودند.

وی افزود: در جریان مبارزات انقلابی و در شرایطی که آمریکا و نوکران آنان در ایران به دنبال تصویب لایحه کاپیتولاسیون بودند، مردانی همچون شهید امانی از دل بازار و اصناف در کنار حضرت امام خمینی (ره) قرار می گیرند و برای جلوگیری از اجرای آن به شهادت می‌رسند.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب نیز نقش اصناف ارزنده و نمایان است که مشهودترین آن، دوران هشت سال دفاع مقدس در تأمین نیازهای جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و مایحتاج عمومی مردم است.

تاجیک گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا نیز بازاریان و اصناف بار دیگر وارد میدان شدند و با وجود آسیب‌هایی که به آنان وارد شد، کمک‌های خیرخواهانه خود را به نیازمندان و جامعه اهدا کردند.

وی افزود: در شرایطی که دشمن با تحریم و فشارهای اقتصادی در صدد درهم شکستن مقاومت مردم بود، اصناف با ایجاد آرامش در بازار، در خنثی شدن این توطئه نیز نقش‌آفرین بودند.

وی با تأکید بر این که دشمنی استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام شدنی نیست افزود: امروز لشگرهای سایبری دشمن به دنبال ریشه کن کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی، بزک کردن چهره کریه طاغوت و سیاه نمایی اقدامات انقلابی و دستاوردهای انقلاب است.

فرمانده سپاه ورامین اظهار داشت: مردم با انقلاب اسلامی و برگزاری رفراندوم، خود خواستار استقرار نظام اسلامی شدند حال آن که رژیم طاغوت را انگلیسی ها بنیان نهادند.

وی افزود: فساد دوران طاغوت بر اساس خاطراتی که نزدیکان دربار و شاه نگاشته‌اند بسیار فاجعه‌بار است و رسانه‌های ضد نظام از بازگو کردن آن سرباز می‌زنند ولی امروز این رسانه‌ها از کوچکترین تخلف، علیه خدمات نظام استفاده کرده و آن را برجسته می‌کنند.

وی تأکید کرد: امروز همه وظیفه دارند تا با ورود به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب، با سیاه نمایی دشمن مقابله کرده و دستاوردهای نظام را برای نسل جوان جامعه بازگو کنند.

ورامین در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha