انقلاب اسلامی برخاسته از دل و اراده ملت ایران بود

قصرشیرین - ایرنا - سرپرست نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، انقلاب اسلامی را برخاسته از دل و اراده ملت ایران دانست و گفت: این انقلاب در سایه ولایت فقیه دستاوردهای زیادی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام «حمید میرزایی» روز چهارشنبه در آیین جشن بزرگ روستایی و عشایری قصرشیرین با حضور مردم و مسوولان افزود: با پیروزی انقلاب، آمریکا و انگلیس که منافع خود را در این کشور در خطر دیدند شروع به توطئه کردند و ترورهایی به وقوع پیوست و شخصیت های صاحب فکر و نفوذ را به شهادت رساندند و جنگ تحمیلی هشت ساله را ایجاد کردند.

وی اظهار داشت: هنوز انقلاب به تثبیت نرسیده بود که امام راحل رحلت کردند و دشمن تحریم های ظالمانه ایجاد کرد.

سرپرست نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه گفت: همه این مسائل و مشکلات را آمریکا و انگلیس ایجاد کردند و فراتر از این مسایل داعش را به وجود آورند و تا نزدیک مرزهای قصرشیرین رسیدند که اگر اقتدار نیروهای مسلح ما نبود الان شرایط به گونه ای دیگر بود.

او ادامه داد: در رژیم گذشته بیش از یک هزار و ۵۰۰ مستشار نظامی در کشور بود اما الان در شرایطی هستیم که جمهوری اسلامی به دیگر کشورها مستشار نظامی می‌فرستد و به اذعان مقامات  آمریکایی اگر جمهوری اسلامی نبود داعش تا قلب اروپا پیش می‌رفت.

حجت الاسلام میرزایی گفت: این اقتدار را انقلاب اسلامی به وجود آورد که فرزند برومند انقلاب حاج قاسم سلیمانی نقشه های آن ها را با شکست مواجه کرد و شهدای این کشور از انقلاب و جنگ تحمیلی تا شهدای مدافع حرم و سلامت همگی با توکل برخدا ولایت مداری و مردم داری در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی قدم برداشتند.

تاریخ نقش عشایر را در انقلاب اسلامی فراموش نمی‌کند

فرماندار قصرشیرین نیز در در این مراسم گفت: تاریخ نقش عشایر و روستاییان را در پیروزی انقلاب اسلامی فراموش نمی‌کند.

«مرادعلی تاتار» افزود: در دوران خفقان  و پر از ظلم رژیم طاغوت، عشایر توانستند با امام ارتباط برقرار کنند و گواه این ادعا تقدیم شهدای زیاد عشایر و روستاییان در راه انقلاب است.

وی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک چهره برجسته و ممتاز جهانی از دل یک روستای دورافتاده به دنیا معرفی شد.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: ما امروز مدیون امام و شهدا و رزمندگانی هستیم که امنیت و اقتدار را برای ما آفریدند و امروز در فاصله اندک با مرز و همسایگی با کشوری که جولانگاه استکبار و تروریسم بود در امنیت کامل هستیم.

وی اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی تنها کشوری در دنیا است که با اقتدار در مقابل ابرقدرت ها ایستاده است و حتی از مظلومان جهان دفاع می‌کند.

وی گفت:مدافعان حرم امروز به داد انسان های مظلومی می رسند که مورد ظلم  قدرت‌های دیگر قرار گرفته و جمهوری اسلامی ایران مامنی برای مظلومان و الگویی برای آزادی خواهان جهان است.

                                                                                  انقلاب اسلامی برخاسته از دل و اراده ملت ایران بود

شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه با ۲ بخش مرکزی و سومار و بیش از ۲۷ هزارنفر جمعیت، بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

این شهرستان ۵۶ روستا دارد که ۳۶ روستای آن هم اکنون خالی از سکنه است.

۳۶ روستای بازسازی نشده نوار مرزی قصرشیرین قبل از جنگ تحمیلی بیش از ۹ هزار نفر جمعیت داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha