۲۲۰ نفر از طریق آزمون استخدامی جذب دستگاه قضایی استان همدان می‌شوند

همدان- ایرنا- رییس جهاد دانشگاهی واحد همدان با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه به صورت همزمان در سراسر کشور، از جذب ۲۲۰ نفر از طریق این آزمون در دستگاه قضایی استان همدان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد همدان، «علی کلانترنیا» با اعلام این خبر افزود: استخدام در این آزمون از میان رشته‌های علوم انسانی است که شرایط سنی داوطلبان برای دارندگان مدرک کارشناسی حداقل ۲۰ سال تمام و حداکثر ۳۵ سال و برای دارندگان مدارک کارشناسی ارشد و دکتری ۳۸ سال است.

وی با بیان اینکه ۲۲۰ نفر از طریق این آزمون جذب قوه قضائیه در استان همدان می شوند افزود: ۱۲۱ نفر به‌عنوان متصدی امور دفتری، ۳۷ نفر مسئول ابلاغ و اجرا، ۳۵ نفر ماشین‌نویس،  ۱۴ نفر مسئول خدمات مالی، ۲ نفر تقریر نویس، چهار نفر حسابدار، پنج نفر مددکار اجتماعی و برای کارشناس شبکه و حقوقی هر کدام یک نفر در همدان پذیرش می شوند.

رییس جهاد دانشگاهی واحد همدان خاطرنشان کرد: نامنویسی برای شرکت در آزمون استخدامی قوه قضاییه از ۱۹ بهمن امسال آغاز شده و تا ۲۸ بهمن ادامه دارد و علاقه مندان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت www.hrtc.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

کلانترنیا زمان برگزاری آزمون را ۱۹ اسفندماه سال‌جاری به صورت همزمان در ۳۱ استان عنوان کرد و گفت: داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضاییه در سال  ۱۴۰۰، باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز نسبت به نامنویسی اینترنتی در آزمون اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha