۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۱۵
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 84645964
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت درمانگاه در پنج شهرستان گلستان آغاز می‌شود

۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۱۵
کد خبر: 84645964
ساخت درمانگاه در پنج شهرستان گلستان آغاز می‌شود

گنبدکاووس - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: برای افزایش سطح خدمات‌رسانی به مردم به‌زودی با خرید زمین مناسب، ساخت درمانگاه در شهرستان‌های مینودشت، رامیان، علی‌آبادکتول، آق‌قلا و گمیشان آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا، رمضان زینلی روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی، تولیدی، خدماتی، اقتصادی و اشتغالزا گنبدکاووس در محل بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان، اظهارداشت: علاوه بر ساخت درمانگاه در پنج شهرستان ذکر شده، به‌زودی شیفت دوم درمانگاه بندرترکمن و کردکوی افتتاح و ۵۰ تخت و یک دستگاه ام آر آی به ظرفیت بیمارستان تامین اجتماعی حکیم جرجانی گرگان اضافه می‌شود.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی با هزار و ۴۵۰ مرکز درمانی خصوصی، دولتی و خیریه در گلستان قرارداد دارد و افراد تحت پوشش می‌توانند برای دریافت خدمات درمانی رایگان به ۲ بیمارستان خاتم الانبیا(ص) گنبدکاووس و حکیم جرجانی گرگان و هشت درمانگاه تامین اجتماعی استان مراجعه کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: امروز به مناسبت دهه فجر فضای فیزیکی بخش‌ بلوک زایمانی، بخش ویژه نوزادان(ان آی سی‌یو) و بخش نوزادان بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید که ۲۰۰ میلیارد ریال هم برای تجهیز آنها هزینه شده است.

زینلی افزود: سال آینده علاوه بر افزایش ۵۰ تخت بستری و راه اندازی بخش ام آر آی، عملیات اجرایی یکی از بزرگترین درمانگاه‌های تخصصی در محوطه بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان نیز در این آیین گفت: دهه فجر امسال گازرسانی به ۱۵ روستا، ۱۰۴ پروژه صنعتی و پنج پروژه عمرانی در شهرهای مختلف استان افتتاح و عملیات اجرایی گازرسانی به ۲ روستای گنبدکاووس با مجموع اعتبار هزار و ۱۲ میلیارد ریال آغاز شد.

علی طالبی افزود: در گنبدکاووس ۱۰۰ درصد جمعیت شهری از نعمت گاز برخوردار هستند و از ۱۶۳ روستای شهرستان ۱۵۱ روستا گازدار شدند و گازرسانی به ۶ روستا در دست اقدام است و عملیات گازرسانی به سایر روستاها تا پایان سال آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: سال آینده پرونده گازرسانی به روستاهای گنبدکاووس بسته خواهد شد.

ساخت درمانگاه در پنج شهرستان گلستان آغاز می‌شود

حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس نیز در این نشست با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: برای تحقق گام دوم انقلاب مد نظر رهبری سرمایه‌های بزرگی مانند نوسازی گفتمان و مفاهیم انقلاب اسلامی، سردار سلیمانی به عنوان تجلی انسان انقلابی و اتحاد و همراهی سران قوا را در اختیار داریم که باید با استفاده از آنها در مسیر تمدن‌سازی گام برداشت.

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان نیز در این مراسم دهه فجر را فرصت مناسب برای جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: باید دستاوردهای فراوان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف به دنیا معرفی شود.

به گزارش ایرنا، همزمان با دهمین روز دهه فجر، آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی هزار و ۱۲۷ پروژه عمرانی، تولیدی، خدماتی، اقتصادی و اشتغالزا این شهرستان با حضور برخی از مدیران کل و روسای ادارات و نهادهای استانی و محلی آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha