۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۲۸
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 84646467
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزیدگان سی و سومین جشنواره استانی امتنان از کارگران کردستان معرفی شدند

سنندج- ایرنا- سی و سومین دوره جشنواره استانی امتنان از کارگران روز پنجشنبه با معرفی کارگران و واحدهای نمونه کارگری کردستان در شهر سنندج برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این جشنواره، کارگران نمونه استانی از میان ۴۹۶ نفر انتخاب شدند که شاخص‌هایی همچون خلاقیت، ابتکار و پشتکار از جمله عوامل حائز رتبه برتر از نگاه داوران این دوره از جشنواره بود.

در این مراسم، "سمیه خضریان" در بخش صنعت و "سروه گرجی پور" و "اسدالله نوری" در بخش خدمات به عنوان کارگران نمونه استانی مورد تجلیل قرار گرفتند.

"فرهاد سعیدی" مدیرعامل شرکت باران تجارت پوریا و "محمد کرمی" مدیرعامل کشتارگاه صنعتی دام سنندج هم به عنوان واحدهای نمونه استانی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

"رضا نیک پور" مدیرعامل شرکت سیمان کردستان به عنوان کارفرمای سلامت محور، "سعدالله ویسی" و "فواد کرمی" از کارشناسان بهداشت حرفه ای مدیریت تولید برق و شرکت سیمان کردستان به عنوان خانه بهداشت‌های برتر استانی و "سید عبدالله شیخ احمدی" به عنوان کارشناس بهداشت حرفه‌ای برتر استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

"سجاد عزیزی پور" و "هیوا سلیمانی" دارندگان رتبه اول و دوم استانی رشته قرائت تحقیق قرآن، "صبا رامین فر و "مجید ویسی پور" رتبه های اول استانی مفاهیم خواهران و برادران و "حسن رضایی"، "لطف الله عزیزی" و "فواد مولودی" رتبه‌های برتر رشته ترتیل قرآن استان نیز در این آیین مورد تقدیر قرار گرفتند.

"آشتی نجیبی" از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان و "فرهاد فلاحی" از مدیریت درمان تامین اجتماعی کردستان نیز به عنوان منتخبان شورای هماهنگی ارائه خدمات به بیمه شدگان معرفی و تجلیل شدند.

"اقبال ساعدی"، "حمیدرضا صابونی"، "طهمورث احمدی"، "جمال افضلی"، "فرزاد پیشکاری" و "نسرین ویسانی" ۶ داور سی و سومین دوره جشنواره استانی امتنان از کارگران کردستان بودند.

در جهت اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه، سی‌ و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha