۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۵۵
کد خبرنگار: 1187
کد خبر: 84646531
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس خبرگان: روحانیون در خط مقدم جهاد تبیین هستند

مهاباد- ایرنا- نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: روحانیون شیعه و سنی در خط مقدم جهاد تبیین هستند و به منویات مقام معظم رهبری در این زمینه عمل می‌کنند.

حجت الاسلام عسگر دیرباز روز پنج‌شنبه در همایش روحانیون شیعه و سنّی تکاب افزود: علما و روحانیون اهل تسنن در دوران گسترش داعش، مردم را از این خطر بزرگ آگاه کردند و به نوعی در کنار روحانیون شیعه، مسیر جهاد تبیین را پیمودند که امروز نیز باید این مسیر ادامه‌یابد.

وی با بیان اینکه عده‌ای به دنبال این هستند که بگویند انقلاب اسلامی جز دردسر، آسیب و بحران برای منطقه سودی نداشته است، ادامه‌ داد: برخی افراد با استفاده از مبانی کتاب‌های غربی در علوم انسانی به نظام حمله و ناکارآمدی را القا و آینده کشور را تیره و تاریک و مبهم ترسیم می کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امروز روحانیون شیعه و سنی باید با جهاد تبیین و تحلیل های واقع بینانه، عادلانه و منصفانه دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی را تشریح کنند.

حجت الاسلام دیرباز ادامه داد: اهداف انبیای الهی با رهبری امام خمینی (ره)، فداکاری مردم و خون شهدا به ظهور و بروز رسید و انقلاب اسلامی برپایه ارزش‌های دینی به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه محور مقاومت در کشورهای اسلامی متاثر از آرمان‌های انقلاب است، اظهارداشت: اتحاد مسلمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی با رهنمودهای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب محقق شده و روحانیون شیعه و سنی برای تداوم و تقویت آن تلاش کنند.

تکاب در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و جمعیت ۸۱هزار نفری آن متشکل از اقوام تُرک، کُرد و اهل حق است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha