ستاد اجرایی فرمان امام از دانش آموزان مناطق کم برخوردار کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌کند

یاسوج- ایرنا- مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از دانش آموزان بازمانده از تحصیل و کم بضاعت این استان حمایت می‌کند.

به گزارش ایرنا، حمید سلیمی شامگاه پنجشنبه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش، در یاسوج اظهار داشت: این ستاد در قالب  قرارگاه عدالت آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد شروع به فعالیت و اقدامات حمایتی را در چهار مرحله آغاز کرده است.

وی افزود: در مرحله اول و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان دانش آموزان بازمانده از تحصیل با حمایت بنیاد احسان به تحصیل بازخواهند گشت و همچنین تفاهم نامه تجهیز ۱۵کلاس در مناطق کم برخوردار نیز امضا خواهد شد.

سلیمی در خصوص طرح حمایت از دانش آموزان نخبه بیان کرد: با همکاری گروه های جهادی و مردمی و آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد۴۰۰ دانش آموز دوازدهمی نخبه ی محروم شناسایی و تحت حمایت تحصیلی بنیاد احسان قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: در طرح احسان دانش آموز نیز تعداد چهار هزار کتاب کمک آموزشی با همکاری گروه ها و معلمان جهادی در مناطق کم برخوردار توزیع خواهد شد.

حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز از اقدامات موثر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه های زیرساختی و نرم افزاری آموزش تشکر کرد و گفت: این حجم از اقدامات در حوزه آموزش جای تحسین دارد و امید است که این اقدامات در آینده بیش از پیش باشد و همچنین در حوزه تولید محتوا و آموزش معلمان همراه و درکنار آموزش و پرورش باشید.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت : به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تعداد ۸۶ باب مدرسه که شامل ۲۷۷ کلاس درس بوده در استان ساخته شده است. 

شایان نادری افزود: حجم سرمایه گذاری ساخت این مدارس بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است. 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در ادامه تعداد ۳۶ باب مدرسه کانکسی در نقاط مختلف استان برای تحصیل دانش آموزان دایر خواهد شد، که این ۳۶ باب مدرسه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از طریق بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) سرمایه گذاری خواهد شد. 

وی ابراز داشت: جمعا کل حجم سرمایه گذاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای ساخت مدارس در استان مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال خواهد بود.

در این دیدار مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان،ریاست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، ریاست آموزش و پرورش عشایر استان و دبیر جمعیت فرهنگیان جوان کشور حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha