۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 84647536
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حاشیه‌ های راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در اصفهان 

اصفهان ـ ایرنا ـ راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در اصفهان که از مسیرهای تعیین شده به سمت گلستان شهدای این شهر برگزار شد، سرشار از صحنه های شوق آفرین بود.

به گزارش ایرنا، مردم اصفهان در این راهپیمایی با روشن کردن چراغ‌های وسایل نقلیه خود و زدن بوق‌های ممتد خوشحالی مضاعفشان را از آغاز چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی و دستیابی کشور به سرافرازی، سربلندی و استقلال نشان دادند.

در مسیر این راهپیمایی، پخش سرودهای انقلابی و حماسی که روزهای شکوهمند بهمن ۵۷ را در اذهان تداعی می‌کرد حال و هوای خاصی را به این مراسم داده بود.

بیشتر خودروها و موتورسیکلت‌ها که به این راهپیمایی آمده بودند با پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی، تمثال‌های مبارک حضرت امام (ره)، رهبر معظم انقلاب و همچنین تصاویر شهیدان حاج قاسم سلیمانی تزیین‌شده بود.

بر روی برخی از خودروها عبارت‌هایی چون "ما همه باهم هستیم پشت ولایت هستیم" نقش بسته بود.

در این راهپیمایی گروهی از مردم نیز به‌صورت پیاده حضور داشتند و با سردادن شعارهای " الله‌اکبر"،  "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل"، " مرگ بر انگلیس"، "مرگ بر منافق" و "مرگ بر آل سعود" خشم و انزجار خود را از سیاست‌ها و توطئه‌های خصمانه استکبار و ایادی و مزدوران پلید آن ابراز داشتند.

راهپیماییان در انتهای مسیر، پرچم آمریکا و اسراییل را به آتش کشیدند.

 اجرای سرود دانش‌آموزی و همچنین اجرای گروه رزم نوازان بخشی از برنامه‌های راهپیمایی خودرویی امروز مردم اصفهان بود.

حضور خانوادگی مردم با خودروهای شخصی، بویژه حضور کودکان با پرچم‌های  جمهوری اسلامی از حاشیه‌های دیگر راهپیمایی باشکوه خودرویی در اصفهان بود.

سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان و محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در مراسم رژه خودرویی و موتوری یوم‌الله ۲۲ بهمن در گلستان شهدای اصفهان  حضور داشتند.

بالگرد هوانیروز اصفهان نیز با به پرواز درآمدن بر فراز مسیر حرکت خودروها با پرتاب شاخه‌های گل مقدم راهپیمایان ۲۲ بهمن را گرامی داشت.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه ۹ ماده‌ای چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرائت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha