۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۵۹
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 84648131
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهاد تبیین محور فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای قرار گیرد

بروجرد - ایرنا - سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جهاد تبیین به عنوان محور فعالیت‌های فرهنگی و رسانه ای در جامعه قرار گیرد.

مجید منعمی روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اکران فیلم‌های جشنواره فجر در بروجرد افزود: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را برای کسانی‌که صاحب تریبون یا رسانه هستند، یک فریضه معرفی کرده‌ و این موضوع تکلیف شده که دستاوردها و ارزش‌های انقلاب تبیین و روایت شود.

وی اظهار داشت: بهمن ۱۳۵۷ و ایام خاطره انگیز بازگشت حضرت امام خمینی (ره) به میهن تا پیروزی نهضت اسلامی، یادآور مقطعی است که عصاره همه مجاهدت ها، جانفشانی‌های ملت مسلمان و آزاده ایران، در پی سلطه رژیم شاهنشاهی بوده و بیانیه گام دوم، که بیشترین خطاب آن به جوانان است، مهمترین سند راهبردی در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: جهاد تبیین که در فرمایشات مقام معظم رهبری در این مقطع مهم مورد تاکید خاص واقع شده، در راس فعالیت‌های فرهنگی جامعه دانشگاهی و رسانه‌های صوتی و تصویری و فعالان فرهنگی است.

سرپرست فرمانداری بروجرد با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر در چگونگی تبیین جریان انقلاب باید یک تفاوت احساس شود، افزود: برای تبیین یا روایت موضوعات بایستی افراد دارای رسانه باشند.
منعمی اضافه کرد: رسانه می‌تواند در اشکال و انواع مختلف باشد و از مسیرهای ارتباطاتی گوناگون به جهاد تبیین بپردازد.

وی بیان کرد: یکی از اقسام رسانه سینما و فیلم بوده که ابزار بسیار موثری است به دلیل اینکه در آن هم صوت و تصویر را داریم و هم اینکه مخاطب می‌تواند همزادپنداری با شخصیت‌های گوناگون فیلم داشته باشد.
وی بیان کرد: چهلمین جشنواره فیلم فجر در بروجرد با اکران ۱۶ فیلم برگزار شد و این یک فرصت مغتنمی جهت تبیین دستاوردهای انقلاب به گونه‌های مختلف چه مقایسه‌ای چه تبیین خدماتی بوده که نظام در قبال مردم دارد.
سرپرست فرمانداری بروجرد ادامه داد: این جشنواره یک فرصت هست که با استفاده از آن می‌توان نکات قابل تاملی را پرداخت و در قالب فیلم و بستر سینما به تبیین جهادگونه پرداخت.
منعمی همچنین بر راه‌اندازی حوزه هنری در بروجرد تاکید کرد و گفت: موضوع راه‌اندازی حوزه هنری در بروجرد در حال پیگیری است زیرا جای خالی آن به شدت احساس می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهلمین جشنواره فیلم فجر برای دومین سال متوالی از ۱۵ بهمن در سالن شماره یک سینما فلسطین بروجرد با اکران ۱۶ فیلم سینمایی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha