۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 1494
کد خبر: 84651040
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح اقدام ملی مسکن با کیفیتی بالاتر از مسکن مهر اجرا شود

دزفول - ایرنا - مدیرکل دیوان محاسبات خوزستان با اشاره به معایب طرح مسکن مهر گفت: انتظار بر این است که طرح اقدام ملی مسکن با طراحی و کیفیتی بالاتر از مسکن مهر اجرا شود.

مهدی غفاری روز دوشنبه در جریان بازدید از طرح اقدام ملی مسکن در مهرشهر دزفول به خبرنگار ایرنا گفت: با حضور میدانی در محل اجرای طرح تذکراتی درخصوص نحوه احداث واحدهای مسکونی داده شد.

وی افزود: با توجه به نظارت‌های مستمری که بر روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن انجام می‌شود امیدواریم این طرح با سرعت بیشتری تکمیل و تحویل متقاضیان داده شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان نیز اظهارداشت: ۷۶۴ واحد مسکونی در مهرشهر و ۳۷۲ واحد در زیباشهر دزفول در قالب طرح اقدام ملی مسکن در حال ساخت است.

محمد حسین پناهی‌فر افزود: قرار است طبق برنامه ریزی صورت گرفته سه هزار واحد مسکونی نیز در فاز بعدی طرح اقدام ملی مسکن در منطقه زیباشهر دزفول احداث شود.

وی با بیان اینکه هر متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در دزفول نزدیک به ۸۰ میلیون تومان سهم آورده دارد، افزود: همزمان با پیشرفت کار مجوز برداشت پول از سهم آورده متقضیان داده می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خواستار پرداخت به موقع سهم آورده متقاضیان برای جلوگیری از تاخیر در تکمیل واحدهای مسکونی شد و گفت: قرار است طی مدت ۲ سال واحدها ساخته و تحویل متقاضیان شوند.

مدیرکل دیوان محاسبات استان خوزستان همراه با فرماندار ویژه دزفول و جمعی از مسوولان محلی و استانی روز دوشنبه از برخی طرح‌های در حال اجرای دزفول بازدید کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha