عملیات اجرایی آب‌رسانی به ۱۲۸ روستای محروم مازندران آغاز شد

ساری- ایرنا- مراسم کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی ۱۹پروژه آب‌رسانی به ۱۲۸ روستای محروم مازندران صبح امروز دوشنبه با مشارکت سپاه کربلا مازندران در روستای دولت آباد شهرستان ساری برگزار شده است.

به گزارش روابط عمومی سپاه کربلا مازندران ، عملیات کلنگ زنی و آغاز این طرح های خدمت رسانی و محرومیت زدایی با  همت سازمان بسیج مستضعفین و با مشارکت و هم افزایی وزرات نیرو و آب و فا ضلاب در همه نقاط کشور برنامه ریزی شد که سهم استان مازندران با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان برای رفع مشکلات بی آبی و کم آبی ۱۲۸ روستای محروم و دورافتاده این استان است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در این مراسم با بیان این که سپاه کربلا پیرو منویان مقام معظم رهبری مبنی بر این که باید مناطق محروم و مردم مستضعف به صورت ویژه دیده شوند ، گفت: با اجرای این طرح ها ۳۲ هزار خانوار با جمعیت ۱۰۰ هزار نفر از مردم استان تا پایان سال آینده از این طرح بهره مند می شوند. 

سردار سیاوش مسلمی افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته سال آینده با اعتباری که سازمان بسیج مستضعفان کشور تامین می کند ، طرح آبر رسانی به ۳۵۰ روستای محروم استان نیز عملیاتی می شود تا مشکلات تنش آبی به صفر برسد.

وی تصریح کرد: بر اساس اعلام شرکت آب و فاضلاب مازندران تا دو سال آینده  ۹۵ درصد مردم در همه نقاط استان باید از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شوند  که این آمار اکنون ۷۸درصد است.

بنابر این گزارش مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران نیز در این مراسم گفت : با همت دولت سیزدهم به ویژه بسیج مستضعفان و مشارکت وزارت نیرو این طرح در جهت حل مشکلات تنش آبی استان است که بیشتر از همه مردم  مناطق محروم استان با این چالش مواجه هستند.

بهزاد برارزاده افزود : همه بخش های فنی و مهندسی و کارشناسی آب و فاضلاب مازندران تمام قد در اختیار سپاه کربلا مازندران است تا در راستای اجرای این طرح ها برای خدمت رسانی هر چه سریعتر عملیاتی شود.

وی با توضیح این که برخی از طرح ها نیمه کاره آبر رسانی به مناطق محروم در این استان ۱۰ ساله هستند، گفت: ۳۵۰ روستای محروم استان در اولویت آبر رسانی قرار دارند که طبق برنامه در حال اجرا است.

او افزود : رضایتمندی مردم در برخورداری از آب سالم و بهداشتی در مازندران پس از ۴۳ سال انقلاب حداقل خدمات محسوب می شود  که دولت سیزدهم به این مهم به صورت ویژه مورد توجه قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha