دولت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان کرمانشاه حمایت می‌کند

کرمانشاه- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، جذب سرمایه‌گذاری را یکی از مهمترین راهکارهای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال در استان کرمانشاه دانست و گفت: دولت و مجموعه مدیریتی استان کرمانشاه از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان استقبال و حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «حسین خوش‌اقبال» روز سه‌شنبه در مراسم افتتاح کلینیک تخصصی دندانپزشکی مهر مادر در کرمانشاه با گرامیداشت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر، تشویث بخش خصوصی به سرمایه گذاری در استان کرمانشاه را تکلیف و وظیفه همه مدیران دانست و افزود: دولت به رفع مشکلات بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان کمک می کند و از این رو همه مدیران نیز باید موانع بر سر راه این بخش را بردارند.

وی ایجاد اشتغال و رفع بیکاری را یکی از اولویت های اصلی دولت در استان کرمانشاه دانست و گفت: برای تحقق این اولویت مهم همه مدیران دستگاه های اجرایی باید دست به دست هم بدهند و موانع جذب سرمایه گذاری در استان را بردارند.

دولت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان کرمانشاه حمایت می‌کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در ادامه سخنانش با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به خصوص شهدای مدافع سلامت، گفت: ایران اسلامی در سال های اخیر در بخش سلامت پیشرفت های بسیار زیادی کرده که همه را مدیون پزشکان، محققان و پژوهشگران هستیم.

خوش‌اقبال افزود: کادر درمان و سلامت به خصوص پزشکان در دوران دفاع مقدس نیز همپای رزمندگان اسلام جهاد کردند و امروز نیز در دفاع از جان ملت ایران در مبارزه با ویروس کرونا همانند روزهای جنگ مشغول صیانت از جامعه هستند که جای قدردانی دارد.

وی اظهار کرد: ملت ایران قدرشناس تلاش ها، زحمات و فداکاری های کادر درمان هستند چرا که از زمان شیوع کرونا تاکنون جان خود را برای دفاع از سلامت مردم فدا کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه همچنین سرمیه گذاری بخش خصوصی در حوزه سلامت استان را نیز در سالهای اخیر خوب دانست و گفت: اکنون کرمانشاه در حوزه درمان و سلامت قطب غرب کشور است و باید خدمات درمانی با کیفیت و در شان مردم منطقه ارائه شود.

خوش اقبال همچنین از سرمایه گذاری دکتر عزیزی در بخش تخصصی دندانپزشکی نیز قدردانی کرد و افزود: در شهر کرمانشاه با توجه به مرکزیت غرب کشور و همچنین ارائه خدمات به کشور عراق باید سطح کیفی و کمی خدمات اراتقا یابد.

در ادامه این مراسم کلینیک تخصصی دندانپزشکی مهر مادر کرمانشاه در ۲ طبقه و با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی افتتاح شد.

دولت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان کرمانشاه حمایت می‌کند

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت دارد و اکنون بیش از چهار هزار تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha