۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۰:۱۸
کد خبرنگار: 3138
کد خبر: 84652047
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هنرمندان چهارمحال‌ و بختیاری عناوین برتر جشنواره تئاتر فجر را کسب کردند 

شهرکرد- ایرنا- هنرمندان چهارمحال‌ و بختیاری در چهلمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با اجرای نمایش‌ "مافگه" توانستند چهار عنوان برتر این جشنواره را از آن خود کنند. 

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا، مراسم اختتامیه چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ساعاتی پیش با معرفی برترین‌های بخش‌های رقابتی تئاتر صحنه‌ای، رادیو تئاتر، تئاتر خیابانی و دیگر گونه‌های اجرایی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت تهران برگزار شد که در نتیجه آن هنرمندان چهارمحال و بختیاری توانستند با اجرای نمایش مافگه در بخش رادیو تئاتر صاحب چهار عنوان بهترین بازیگر زن، برترین نویسنده و کارگردان و همچنین کار برگزیده این بخش شوند.

بر این اساس، هیات داوران جشنواره چهلم، جایزه بهترین بازیگر زن را به الهه‌ علیزاده هنرمند بازیگر استان برای نمایش مافگه‌ اهدا کردند.

دیپلم افتخار بخش نویسندگی و کارگردانی نیز به زهرا اسماعیلی کرانی برای نگارش و کارگردانی نمایش مافگه تعلق گرفت.

همچنین نمایش مافگه‌، تندیس جشنواره و دیپلم افتخار اثر برگزیده بخش رادیو تئاتر را از آن خود کرد تا مجموع افتخارات هنرمندان چهارمحال‌ و بختیاری در این دوره از جشنواره تکمیل شود.

در چهلمین جشنواره تئاتر فجر، رضا حیدری نیز برای صدابرداری نمایش مافگه در جمع نامزدهای‌ دریافت جایزه این بخش قرار داشت که عنوان برتر این قسمت را هنرمند تهرانی از آن‌ خود کرد.

به گزارش ایرنا، جشنواره بین‌المللی‌ تئاتر فجر در چهلمین دوره از تجربه برگزاری خود، پذیرای ۱۰۹ گروه نمایشی از سراسر کشور و هفت کشور مهمان بود.

در این دوره از جشنواره که از ۱۴ تا ۲۶ بهمن به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار شد، دیگر هنرمندان چهارمحال‌ و بختیاری نیز با نمایش "کَل" به کارگردانی مصطفی محمدی دوست، "صامت" به کارگردانی امیر بهار و اکبر پور دهکردی، نمایش "عکس ال‌عمل"با بازی بهزاد صفار و همچنین اثر امید بسیم در بخش مسابقه و نمایشگاه پوستر جشنواره حضور فعالی را از خود بر جای گذاشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha