فعالیت سه فرماندار خراسان رضوی در دولت سیزدهم ادامه یافت

مشهد- ایرنا- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: فعالیت سه فرماندار این استان در دولت قبل، با تغییر محل ماموریت به دیگر شهرستان‌ها، در دولت سیزدهم نیز ادامه یافت.

سیدهادی طباطبایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به مطالبه شهرستان قوچان و سابقه عملکرد خوب مدیریتی، عباسعلی صفایی فرماندار سابق فریمان به عنوان فرماندار جدید قوچان منصوب شد.

وی گفت: حسین ابراهیمی کردیانی به عنوان نیروی وزارت کشور و فرماندار سابق شهرستان خوشاب نیز به عنوان یک نیروی توانمند، انقلابی و از خانواده شهدا، در دولت انقلابی به سمت فرماندار سبزوار گمارده شد.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: حسین جمشیدی، فرماندار سابق جوین نیز که در دولت دهم در شهرستان تربت جام به عنوان بخشدار فعالیت داشت و با وضعیت این شهرستان تلفیقی آشنا بود، به عنوان فرماندار جدید شهرستان تربت جام ادامه فعالیت خواهد داد.

طباطبایی خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۶ فرماندار جدید در استان منصوب شده اند، اما برای هفت فرمانداری باقی مانده بعید است از فرمانداران قبلی استفاده شود.           

وی گفت: تعدادی از فرمانداران یک تا ۲ ماه با بازنشستگی فاصله دارند که وضعیت فرمانداری های یاد شده پس از این مدت تعیین تکلیف می شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: مطابق بررسی های وزارت کشور، خراسان رضوی در سطح کشور بهترین عملکرد کیفی و کمی را در انتصاب فرمانداران داشته است و ما از نظر شاخصه های کیفی انتخاب فرمانداران، وضعیت خوبی داریم.

از آغاز کار دولت سیزدهم تاکنون فرمانداران ۲۶ شهرستان از ۳۳ شهرستان خراسان رضوی تغییر کرده‌اند.  

همچنین در این مدت معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی، توسعه مدیریت و منابع انسانی، هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل دفتر سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری و سرپرست اداره‌ کل اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی طی احکام جداگانه ای معرفی و مشغول فعالیت شده‌اند.  

استان ۱۱۹ هزار کیلومترمربعی خراسان رضوی با هفت درصد مساحت کشور، پنجمین استان وسیع ایران محسوب می‌شود.

این استان با ۶ میلیون و ۸۷۱ هزار نفر جمعیت، ۳۳ شهرستان، ۹۴ شهر، ۸۲ بخش، ۱۷۹ دهستان و سه هزار و ۲۸۱ روستا دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha