۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۰۰
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84653053
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خشم بالانشینان در برنابئو؛ آنچلوتی و کارواخال در مظان اتهام

تهران- ایرنا- شکست کهکشانی‌ها برابر پی. اس. جی مقامات باشگاه اسپانیایی را در مورد رویکرد و استراتژی رئال در این بازی خشمگین کرده و سرمربی و دفاع قوهای سفید بیشتر از همه در مظان اتهام قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایرنا، گل دقیقه ۹۴ «کیلین امباپه» دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان را به سود پاریسی‌ها به پایان رساند؛ دیداری که در جریان آن «لیونل مسی» فوق ستاره آرژانتینی پی‌اس‌جی در دقیقه ۶۲ یک پنالتی را هم از دست داد.

پاریسی‌ها در طول ۹۰ دقیقه سوار بر بازی بودند و مادریدی‌ها در پارک‌دوپرنس قادر نبودند حتی یک شوت به سمت دروازه حریف روانه کنند و امباپه هم در هر دقیقه دروازه رئال را تهدید می کرد.

براساس گزارش منابع شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان، مقامات اجرایی باشگاه رئال از عملکرد تیم ناراضی بوده و رویکرد تدافعی «کارلو آنچلوتی» و تلاش‌های «دنی کارواخال» برای مهار امباپه به طور برجسته نقطه مشترک نارضایتی آنان بوده است.

و در نهایت اینکه آنها بر این باورند که رئال فاقد سوپراستاری تمام و تعیین‌کننده همچون امباپه است؛ بازیکنی که می‌تواند تفاوت را رقم بزند.

علاوه بر این، آنها نگرانند که محرومیت «کاسمیرو» و «فرلاند مندی» برای دیدار برگشت که نهم مارس(۱۸ اسفندماه) برگزار می‌شود، بخت‌های رئال را برای برگرداندن بازی و به اصطلاح کامبک کاهش دهد.

آنچلوتی پس از دیدار رفت گفت که تیمش «از تمام جنبه‌ها تحت فشار بوده» و امباپه را «غیرقابل مهار» توصیف کرد.

منابع نزدیک به رختکن رئال، به شیکه ای‌اس‌پی‌ان گفته‌اند که این تیم امیدوار است تا در بازی برگشت جبران کرده و بازیکنان بر این باورند که با توجه به عملکرد ضعیفشان در بازی رفت، شکست یک بر صفر نتیجه بدی نبوده و قابل جبران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha