امام جمعه ایلام: مبنای انتصاب باید شایسته سالاری و کمک به محرومان باشد

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مبنای انتصاب مدیران شایسته سالاری و توجه و حمایت آنان از محرومان باید باشد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار روز پنجشنبه در دیدار معاون توسعه و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: مبنای انتصابات باید عدالت و کمک به مظلومان باشد و دولت سیزدهم به این معیارها توجه ویژه ای داشته باشد.

وی افزود: اکنون شرایط سختی است و تخریب مدیران یکی از حربه های دشمن است.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: یکی از کارهای مهم بکارگیری نیروهای انقلابی، قوی و مردمی است.

کریمی تبار یادآور شد: مردم ایلام در تمامی شرایط کشور، همراه نظام بوده و برای نظام شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب کرده است.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند در ایلام حوادثی اتفاق افتاده که مردم هم از آنها بی خبر هستند و توصیه فرمود که این موارد را به مردم معرفی کنند.

امام جمعه ایلام بر توجه ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان ایلام تاکید کرد و گفت: ضمن حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ایلام، باید در حوزه های کاری وزارت کار به مردم ایلام توجه ویژه ای شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار اظهار داشت: با توجه به اینکه ۹ دستگاه زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند، باید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، موتور محرکه باشد.

وی افزود: ایلام جزو محدود استان هایی است که دارای ظرفیت کارآفرینی بوده و نیاز است وزارت کار در ایلام ضمن توجه به کارآفرینان برای رونق این حوزه سرمایه گذاری کند.

امام جمعه ایلام گفت: ایلام با توجه به صنایع پایین دستی و شرکت های نفتی نیازمند تحول است و باید موانع سر راه سرمایه گذاری در استان برداشته شود و مشوق های لازم برای آن ها در نظر گرفت.

وی بر حمایت از بازنشستگان، کارگران و کارفرمایان و سایر تشکل ‌های زیرمجموعه اداره کار تاکید کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار بر چانه زنی مدیران در وزارتخانه ها تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه توزیع امکانات در وزارتخانه ها انجام می شود حضور مدیران در وزارتخانه ها بسیار  تعیین کننده است.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha