قلعه‌نویی با گل‌گهر به صدر نزدیک شد/ شاگردان الهامی در یک‌قدمی ورود به بحران

تهران- ایرنا- تیم فوتبال نساجی با پذیرفتن شکست برابر گل‌گهر، دومین باخت متوالی خود را تجربه کرد و در آستانه بحران قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، در ادامه دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال نساجی مازندران از ساعت ۱۵ امروز(جمعه) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت که این جدال در نهایت برتری ۲ بر یک شاگردان امیر قلعه نویی خاتمه یافت.

نساجی که نیم فصل دوم را با پذیرش شکست ۳ بر یک برابر پرسپولیس آغاز کرد، به دنبال این بود تا با موفقیت در این دیدار شکست هفته قبل را جبران کند.

از طرفی شاگردان امیر قلعه‌نویی که نیم فصل را با برد ‌مقابل فجر آغاز کرده بودند، قصد داشتند تا با ادامه بردهای خود رفته رفته به صدر نزدیک شوند.

این در حالی بود که نساجی در نیم فصل اول موفق شده بود در سیرجان از گل‌گهر یک امتیاز بگیرد و این تیم را متوقف کند.

با این حال، ابتدا گل‌گهر بود که توانست در این دیدار در دقیقه ۳۷ به گل برسد.

در این دقیقه شایان مصلح موفق شد با ضربه سر روی ارسال سعید صادقی گل اول تیم امیر قلعه‌نویی را به ثمر برساند. در دقیقه ۶۳ سعید صادقی از روی نقطه پنالتی گل دوم را به ثمر رساند تا اختلاف را دو برابر کرده باشد.

با این حال در دقیقه ۷۰ کریم اسلامی موفق شد دروازه میهمان را باز کند.

با این نتیجه گل‌گهر ۲۸ امتیازی شد و در رده ششم جدول قرار گرفت. نساجی هم با ۲۱ امتیاز دهم جدول است.

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیرمهدی جانملکی، رضا جعفری، عبدالکریم اسلامی، امیرحسین زامهران، حامد شیری، مرتضی منصوری، مهرداد عبدی، حسن نجفی، اکبر صادقی

ترکیب گل‌گهر:

محسن فروزان، محمدرضا خانزاده، آرمین سهرابیان، شایان مصلح، بهنام‌برزای، امین پورعلی، فرشید باقری، سعید صادقی، نوید عاشوری، مرتضی تبریزی، کی روش استنلی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha