۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۷:۰۳
کد خبر: 84654481
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته ای که گذشت

مشهد- ایرنا- شکست تیم فوتبال پدیده، پیروزی تیم پرسپولیس مقابل نساجی و دعوت چهار ورزشکار خراسان رضوی به اردوی والیبال نشسته از جمله مهمترین رویدادهای ورزشی این استان در هفته گذشته بود.

تیم فوتبال پدیده مشهد بیست و سوم بهمن و در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) این شهر میزبان تیم مس رفسنجان بود که با نتیجه سه بر یک مغلوب مهمان خود شد.

گادوین منشا، سیدمهدی حسینی و مجید نصیری برای تیم مس و رحمان جعفری برای تیم پدیده گلزنی کردند.

پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس هم در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر عصر ۲۴ بهمن در مشهد با تیم نساجی مازندران دیدار کرد. این مسابقه با نتیجه سه بر یک به سود تیم پرسپولیس به پایان رسید.

گلهای تیم پرسپولیس را کمال الدین کامیابی‌نیا، وحید امیری و حامد پاکدل به ثمر رساندند و کریم اسلامی نیز برای تیم نساجی گلزنی کرد.

پیروزی تیم فوتبال گل گهر

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان تیم گل گهر سیرجان بود که با نتیجه ۲ بر یک نتیجه را واگذار کرد.

برای تیم گل گهر شایان مصلح و سعید صادقی گلزنی کردند و تک گل تیم نساجی را کریم اسلامی به ثمر رساند.

دعوت به اردوی تیم ملی والیبال نشسته

رییس هیات جانبازان و معلولان خراسان رضوی از دعوت چهار بانوی ورزشکار این استان به اردوی تیم ملی والیبال نشسته خبر داد.

مصطفی صفایی گفت: معصومه زارعی، زهرا لطفی و ندا پنجه باشی به عنوان بازیکن و پروانه باغبانیان به عنوان مربی به این اردو فراخوانده شده‌اند.

چهارمین مرحله اردوی تیم ملی والیبال نشسته بانوان برای اعزام به مسابقات پاراآسیایی هانگژو چین از ۲۷ بهمن ماه به مدت یک هفته در تهران جریان دارد.

میزبانی تربت‌جام از مسابقات لیگ دسته ۲ هندبال

رییس هیات هندبال خراسان رضوی گفت: شهرستان تربت‌جام به عنوان یکی از دو میزبان مسابقات لیگ دسته ۲ هندبال مردان ایران معرفی شد.

رضا علیزاده افزود: این رقابتها در قالب گروه ب لیگ دسته ۲ از ۲۵ بهمن تا سوم اسفند با حضور تیم های تبسم پاسارگاد، امید اصفهان، اردبیل، خاتم یزد، اندیمشک، شیراز، کات شاهرود، هندبال ارتش و تربت‌جام در مجموعه ورزشی وحدت تربت‌جام جریان دارد.

وی ادامه داد: رقابتهای گروه الف نیز اوایل اسفند در لارستان فارس برگزار می شود که در نهایت از هر گروه ۲ تیم برتر به رقابتهای لیگ دسته یک هندبال کشور راه می‌یابند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha