پیکر خبرنگار پیشکسوت ایرنا در مشهد تشییع شد

مشهد- ایرنا- پیکر مرحوم عباس امیریان، خبرنگار خوش سابقه و بازنشسته خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در مشهد روز شنبه با حضور ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از اصحاب رسانه خراسان رضوی و اعضای خانواده آن مرحوم در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) تشییع شد.

به گزارش ایرنا، پیکر مرحوم امیریان پس از تشییع و اقامه نماز میت در حرم مطهر رضوی برای خاکسپاری به قطعه هنرمندان بهشت رضا (ع) مشهد منتقل شد.

این خبرنگار بازنشسته ایرنا در سن ۶۸ سالگی پس از ۲ هفته مبارزه با ویروس کرونا عصر پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

فوت مرحوم امیریان جامعه رسانه‌ای استان را داغدار کرد و پس از انتشار این خبر دردناک، نهادها و شخصیتهای مختلف نظیر معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل ایرنا، خانه مطبوعات استان خراسان رضوی، بسیج رسانه کشور و استان، شورای اسلامی شهر مشهد و خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مختلف با صدور پیامهایی با خانواده آن مرحوم ابراز همدردی کردند.

عباس امیریان متولد سال ۱۳۳۲ در شهر قوچان مدت ۳۰ سال در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز مشهد مشغول فعالیت بود.

وی پس از بازنشستگی تا قبل از ابتلا به کرونا همچنان پرتلاش و توانا به کار خبر در روابط عمومی سازمان‌های مختلف نظیر نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی و همچنین بیمارستان ناظران مشهد مشغول بود.

از او ۲ پسر و یک دختر به یادگار مانده است.

پیکر خبرنگار پیشکسوت ایرنا در مشهد تشییع شد

پیکر خبرنگار پیشکسوت ایرنا در مشهد تشییع شد

پیکر خبرنگار پیشکسوت ایرنا در مشهد تشییع شد
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha