تمجید مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی آزاد از میزبانی ارومیه

ارومیه - ایرنا- مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: با توجه به تغییر میزبانی از مشهد به ارومیه و زمان اندک برای میزبانی هیات استان آذربایجان‌غربی، میزبانی این استان و شهر ارومیه بسیار باکیفیت و خوب بود.

محسن کاوه در پایان مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت‌ها بعد از نزدیک به دو سال تعطیلی مسابقات رده‌های سنی کشتی بدلیل شرایط خاص کرونایی برگزار شد و کشتی‌گیران در مسابقاتی که بهترین شرایط میزبانی نیز محیا شده بود توانستند عملکرد با کیفیتی از خود به نمایش بگذارند و نفرات منتخب برای تیم ملی انتخاب شدند.

وی درخصوص برنامه پیش‌روی تیم‌های ملی کشتی در رده‌های سنی مختلف گفت: هم‌اکنون تیم ملی در تورنمنت بلغارستان حضور دارد و تیم دیگری نیز برای حضور در رقابت‌های جام یاشار دوغو ترکیه آماده می‌شود ضمن اینکه انتخابی کشوری در رده سنی جوانان و همچنین انتخابی جام تختی جزو برنامه‌های آتی کشتی آزاد است.

مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد ادامه داد: زمان برگزاری مسابقات آسیایی و قهرمانی جهان در رده سنی نوجوانان بسیار نزدیک به هم بوده و تلاش می‌کنیم با انتخاب نفرات برتر در دو تیم که احتمالا در برخی اوزان نفرات مشترک باشند نتایج لازم و مدنظر را در هر دو رقابت کسب کنیم.

کاوه درخصوص شرایط کشتی‌گیران نوجوان نیز گفت: هدایت این کشتی‌گیران به رده سنی جوانان و مهم‌تر از آن بزرگسالان هدف اصلی است تا با شرایط خوبی به تیم ملی برسند و در رقابت‌های مختلف افتخار آفرینی کنند.

وی در مورد کشتی استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: کشتی این استان پیشرفت قابل توجهی داشته و تلاش مسئولین مختلف هیات و ورزش استان برای ارتقای این رشته ورزشی ستودنی است و بدون شک "مهدی مصطفی زادگان" کشتی گیر ۵۵ کیلوی این استان که موفق به کسب مقام سوم شد اگر کمی با استرس و هیجان کمتری به رقابت می‌پرداخت شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی داشت و این تلاش و کسب نتیجه تاثیر زیادی در ایجاد انگیزه بیشتر در سایر کشتی‌گیران استان آذربایجان‌غربی خواهدداشت و مطمئنا در آینده نیز با همکاری با هیات کشتی این استان از نفرات آنها و مربیانشان در اردوهای تیم‌های ملی برای ارتقا کشتی بهره خواهیم گرفت.

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور طی سه روز به میزبانی سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد و تیم مازندران با کسب بیشترین مدال و امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت و استان‌های تهران و لرستان دوم و سوم شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha