پدر شهید صابری در جهرم به خاک سپرده شد

۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۳۶
کد خبر: 84657016
پدر شهید صابری در جهرم به خاک سپرده شد

شیراز-ایرنا-پیکر مرحوم عبدالرسول صابری جهرمی، پدر شهید ساسان صابری عصر امروز یکشنبه در گلزار شهدای رضوان در جوار فرزندشهیدش به خاک سپرده شد. 

به گزارش ایرنا، سید جبار حسینی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جهرم در حاشیه این مراسم گفت: مرحوم عبدالرسول صابری جهرمی، پدر شهید ساسان صابری در گلزار شهدای رضوان در جوار فرزندشهیدش به خاک سپرده شد. 

وی ادامه داد: مرحوم عبدالرسول صابری جهرمی فرزند کربلایی محمد در سال ۱۳۱۶ در خانواده ای مذهبی در جهرم دیده به جهان گشود. در کودکی پدر ومادر خود را بر اثر بیماری از دست داد و با حمایت عموهای خود موفق به اخذ دیپلم گردید و بلافاصله پس از اتمام سربازی خود در شهر آبادان در سال ۱۳۳۶به استخدام مخابرات جهرم در آمد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جهرم با اشاره به خدمان ماندگار این پدر شهید در مخابرات جهرم بیان کرد: خدمات ماندگار او در واگذاری شماره تلفن‌های چهار شماره‌ای شهر جهرم در اذهان باقی مانده است. وی پس از بازنشستگی سال‌ها به عنوان کارشناس خبره محلی در دادگستری جهرم مشغول به کار شد.

حسینی با بیان اینکه روحیه مردمداری و حسن خلق آن زنده یاد همیشه در خاطر مردم باقی است، ابراز کرد: مرحوم عبدالرسول صابری جهرمی پس از تحمل بیماری در ۳۰بهمن ماه و در سن ۸۵ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

به گفته وی فرزند آن زنده‌یاد؛ شهید ساسان صابری جهرمی، در سن ۱۸ سالگی و در طی عملیات والفجر ۱۰ در منطقه ملخور مریوان بر اثر اصابت ترکش به بدن، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha