تصادف و آتش سوزی خودرو در تهران ۲ کشته داشت+فیلم

تهران- ایرنا- حادثه تصادف و آتش سوزی خودرو پژو ۲۰۶ صندوق دار در بزرگراه امام علی (ع) تهران جان دو سرنشین این خودرو را گرفت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۲:۴۸ بامداد حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) بعد از کمربندی آزادگان بعد از پل مشیریه به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام و بی درنگ ماموران دو ایستگاه آتش نشانی با امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ صندوق دار با سه سرنشین مرد جوان به هنگام حرکت و بدلایل نامشخص از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با تیر چراغ برق حاشیه بزرگراه دچار آتش سوزی شد.

وی با بیان اینکه قبل از رسیدن آتش نشانان یک پسر حدود ۱۷ ساله از داخل خودرو خارج شده بود افزود: دو سرنشین این خودرو در میان شعله های آتش گرفتار بودند که آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش وارد عملیات نجات شدند و دو مرد حدود ۲۳ و ۲۴ ساله را از خودرو خارج کردند که بدلیل شدت سوختگی در این حادثه جان باختند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران با بیان اینکه از رانندگان خواست که در ساعات بامدادی بدلیل خستگی با احتیاط در مسیرها حرکت کنند گفت: مدتی است که حوادث برخورد خودروها با درخت و تیر چراغ برق منجر به آتش سوزی می شود که از متخصصین امر به ویژه مهندسان شرکت های خودرویی درخواست داریم در این زمینه ورود کنند و این موضوع را بررسی کنند.

همچنین سرپرست مرکز اورژانس تهران نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در این حادثه تکنسین های اورژانس به همراه دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. یحیی صالح طبری با بیان اینکه این حادثه دو کشته داشت افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو نیز دلیل مصدومیت روانه بیمارستان شهدای هفتم تیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha