دادستان: شهرداری با توسعه شهری عقب‌ماندگی‌های کرمانشاه را جبران کند

کرمانشاه - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با اشاره به اینکه وقوع جنگ و بحران‌های دیگر باعث عقب‌ماندگی کرمانشاه از توسعه شهری شده است، گفت: از شهرداری انتظار می‌رود که خدماتش را به گونه‌ای ارائه دهد که ضمن کمک به توسعه شهری، زمینه زندگی بهتر شهروندان را نیز فراهم کند.

به گزارش ایرنا؛ «شهرام کرمی» روز دوشنبه در نشست با شهردار و مدیران مناطق هشت‌گانه کرمانشاه با تاکید بر اینکه شهرداری باید بهترین خدمت را به شهروندان ارائه دهد، اظهار کرد: انتظار می‌رود شهرداری با زیباسازی فضای شهر و مبلمان هایی متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی به ایجاد شور و نشاط بین مردم کمک کند.

دادستان کرمانشاه در ادامه به ساخت و سازهایی غیرقانونی که گاها باعث مخدوش شدن چهره شهر هم می شود اشاره کرد و گفت: در این زمینه دادسرای کرمانشاه این آمادگی را دارد تا در بحث ساخت و سازهای غیرمجاز با حمایت های قانونی لازم، پیشگیری مناسبی صورت گیرد.

به گفته کرمی برای رسیدگی به شکایات شهرداری، شعبه ویژه ای در دادسرای استان تشکیل می شود.  

وی در ادامه از شهرداری خواست تا در بحث معضل دستفروشان، وصول ماده ۱۰۰، سرقت تجهیزات شهرداری در سطح شهر، حاشیه نشینی و معضل ترافیک اقدامات لازم را برای کاهش آسیب ها در دستور کار قرار دهد.

کلانشهر کرمانشاه با بیش از یک میلیون نفر جمعیت توسط هشت منطقه شهرداری اداره می‌شود.

دادستان: شهرداری با توسعه شهری عقب‌ماندگی‌های کرمانشاه را جبران کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha