۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۱۲
کد خبرنگار: 1101
کد خبر: 84658687
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عزیزی: حضور ایران در پیش مقدماتی جهان مسیر جدیدی برای توسعه تنیس است

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون تنیس گفت: حضور و موفقیت تنیسورهای نوجوان ایران در رقابت‌های پیش مقدماتی جهان مسیر تازه‌ایی را برای این رشته فراهم کرده که یکی از عامل‌های مهم این افتخار، حمایت‌های مداوم وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک از خانواده تنیس است.

 داود عزیزی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا به درخشش اخیر تنیسورهای نوجوان ایران در رقابت‌های پیش مقدماتی جهان اشاره کرد و گفت: تنیسورهای نوجوان ما با راهیابی به این رویداد برای نخستین بار، کار بزرگی کردند و کسب مقام‌های قهرمانی پسران و نایب قهرمانی دختران زیر ۱۶ سال مسیر جدیدی در توسعه در این رشته است.

وی افزد: در حال پیمودن این مسیر هستیم و اکنون تیم زیر ۱۶ ساله‌ها با کسب قهرمانی و نایب قهرمانی در رقابت‌های پیش مقدماتی جهان حضور دارند.

رییس فدراسیون تنیس اظهار امیدواری کرد: این حضور می‌تواند افتخار جدیدی برای کشورمان رقم بزنند. پیش‌تر با کمک خانواده تنیس موفق شدیم بعد از افتخارآفرینی مشکات‌الزهرا صفی، بقیه ورزشکاران را در مسیر پیشرفت ببینیم و یکی از عامل‌های موفقیت حمایت‌های مداوم ریییس کمیته المپیک  و وزیر ورزش و جوانان از رشته تنیس بوده است.

عزیزی اضافه کرد: امیدوارم با تداوم حمایت‌ها، درخشش تنیسورهای کشورمان را در عرصه‌های بین‌المللی شاهد باشیم و با افتخارآفرینی ورزشکاران، اهتزاز پرچم کشورمان را در مسابقات بزرگ بارها تکرار کنیم.

رقابت‌های پیش مقدماتی جهانی در بخش پسران با عنوان دیویس کاپ و در بخش دختران با عنوان بیلی جین کاپ از روز گذشته دوم اسفندماه آغاز شده است و تا هفتم اسفند ماه در کلمبو سریلانکا ادامه دارد.

 ماندگار فرزامی، نیلی عطفی و مهرانه ظهوریان با مربیگری مونا نوریان ترکیب دختران و تیم پسران با ترکیب کسری رحمانی، امیر علی قوام و سام پاروکی با مربیگری تونی اندروئیچ‌ به عنوان نمایندگان کشورمان در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha