۳ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۰۷
کد خبرنگار: 2051
کد خبر: 84659661
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی آلومینیوم اراک: داوران شناسنامه خطیبی را نمی‌دانند

اراک - ایرنا - مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: رسول خطیبی یکی از مربیان بزرگ فوتبال ایران است اما داوران شناسنامه این مربی بزرگ را نمی‌دانند و متاسفانه در بازی با پرسپولیس حرف‌هایی شنیدیم که در شان فوتبال بود.

به گزارش ایرنا، محمود خرمزی عصر سه‌شنبه در نشست خبری پیش از مسابقه با مس رفسنجان در اراک، افزود: سرمربی آلومینیوم اراک در دوره‌ای کاپیتان تیم ملی بوده و در لیگ برار آلمان بازی کرده اما مربیان نسبت به حفظ احترام پیشکسوتان بی تفاوت هستند.

وی با بیان اینکه تا کنون هیچ حرف و اعتراض غیر فوتبالی از سوی کادر فنی و سرمربی آلومینیوم در زمین مطرح نشده ادامه داد: در بازی با پرسپولیس کادر فنی ما حرف‌هایی شنید که به هیچ عنوان در شان فوتبال ایران نبود.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اظهار داشت: اشتباهات داوری باعث شد تیم ما در نیم فصل اول حداقل ۶ امتیاز از دست بدهد در صورتی که اگر این اشتباهات نمی‌شد آلومینیوم با ۳۱ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برار بود و با اعتماد به نفسی مضاعف نیم فصل دوم را آغاز می‌کرد.

خرمزی محمد فلانی را الگوی داوری در فوتبال ایران عنوان کرد و گفت: این داور با تجربه به هیچ عنوان به کسی بی‌احترامی نمی‌کرد اما داوران ما به تیم های شهرستانی بی‌حرمتی می‌کنند.

رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک به دلیل چهار کارته بودن در نشست امروز حضور نداشت.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک فردا در هفته نوزدهم لیگ برار میزبان تیم مس رفسنجان است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha