۳ اسفند ۱۴۰۰، ۲۲:۳۵
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84659759
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلیات طرح احداث تقاطع غیرهمسطح شهرکرد تصویب شد

۳ اسفند ۱۴۰۰، ۲۲:۳۵
کد خبر: 84659759
کلیات طرح احداث تقاطع غیرهمسطح شهرکرد تصویب شد

شهرکرد_ ایرنا_ فرماندار شهرکرد با اشاره به لزوم مدیریت ترافیک شهری در مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: کلیات طرح احداث تقاطع غیرهمسطح بلوارهای آیت‌الله کاشانی و آیت‌الله طالقانی مرکز استان تصویب شد.

به گزارش ایرنا، عبدالعلی ارژنگ عصر سه‌شنبه در شورای ترافیک شهرستان شهرکرد اظهار داشت: طرح احداث تقاطع غیرهمسطح بلوارهای آیت‌الله کاشانی و آیت‌الله طالقانی مرکز استان باید برای تصویب نهایی به شورای ترافیک چهارمحال و بختیاری ارائه شود.

وی یادآور شد: وجود ترافیک و کمبود پارکینگ از مشکلات موجود در شهرکرد است که شهروندان درخواست‌هایی برای مدیریت و رفع این مشکل در مرکز استان ارائه کرده‌اند.

فرماندار شهرکرد خاطرنشان کرد: در این راستا باید استفاده و بهره‌گیری از مطالعات علمی در اسناد بالادستی مانند طرح جامع ترافیک شهری شهرکرد مورد توجه مسئولان و تصمیم‌گیران قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در تصمیم‌گیری‌ها و اجرای طرح‌های ترافیکی به‌گونه‌ای اقدام شود که مشکلات ترافیکی از نقطه‌ای به نقطه دیگر شهر منتقل نشود.

فرماندار شهرکرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیکی نوروز، بیان کرد: شهرداری‌های این شهرستان نسبت به خط‌کشی خیابان‌ها، لکه‌گیری آسفالت معابر، شست‌وشوی تابلوهای سطح شهر و زیباسازی محیط اقدامات لازم را انجام دهند.

ارژنگ همچنین به اجرای طرح ضربتی بازرسی و نظارت بر کیفیت نان تولیدی در شهرستان شهرکرد اشاره و تاکید کرد: در یک طرح ضربتی با محوریت فرمانداری و با حضور مسئولان و کارشناسان تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان و جهاد کشاورزی ۶ گروه از ۵۴ نانوایی در شهرکرد بازدید کردند.

وی افزود: در این فرآیند شاخص‌هایی مانند کیفیت نان، کم‌فروشی، گران‌فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و نان، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، رعایت روز و زمان پخت و نصب تابلو برای تسهیل در دید مشتریان،  ارزیابی و تذکرهایی به برخی نانوایان داده شد.

فرماندار شهرکرد تصریح کرد: به متصدیان نانوایی‌ها برای رفع مشکلات موجود و ارتقاء کیفی نان تولیدی و بهبود کیفیت نان تذکرهایی داده شد.

ارژنگ یادآور شد: برای گسترش نظارت عمومی و ارتقاء نظارت بر عملکرد نانوایی‌های شهرستان شهرکرد، شهروندان می‌توانند تخلف‌های احتمالی را از طریق شماره تلفن‌های  ٠٣٨٣٢٢٢٣٠٦٠ داخلی ١١٥ و ٠٩١٣٦٢٧٩١٢٦ اعلام و اطلاع‌رسانی کنند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۰ شهرستان نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۲۰۰ هزار نفر در شهرکرد مرکز استان ساکن هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha