۴ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۲۴
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84659987
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی چلسی: موقعیتی به حریف ندادیم/ لوکاکو از لحاظ روحی خسته است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال چلسی گفت: در دیدار مقابل لیل موقعیتی به حریف ندادیم اما به خوبی می‌دانیم که برای دقایقی متزلزل بودیم و باید این مشکل را برطرف کنیم.

به گزارش ایرنا؛ تیم فوتبال چلسی انگلیس سه‌شنبه شب در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دو گل لیل فرانسه را شکست داد تا در آستانه صعود به مرحله بعدی قرار بگیرد.

«توماس توخل» در خصوص برتری قاطع شاگردانش در این دیدار، اظهار داشت: در این دیدار هرگز موقعیتی به حریف ندادیم و در مجموع عملکرد خوبی داشتیم. وقتی به گل دست یافتیم در نیمه دوم تاکتیک تیم را تغییر داده تا در میانه میدان با قدرت بیشتری کار را دنبال کنیم. هرچند برای دقایقی، روند بازی ما کمی متزلزل شد و نباید عقب نشینی می‌کردیم.

وی در خصوص عملکرد «انگولو کانته» هافبک فرانسوی تیمش، توضیح داد: از او راضی هستم و بسیار بهتر از بازی‌های قبل بود. وقتی کانته آماده باشد تاثیر زیادی روی بازی چلسی دارد.

سرمربی چلسی در مورد دور شدن «لوکاکو» مهاجم بلژیکی از ترکیب تیمش، گفت: لوکاکو از لحاظ روحی کمی دچار ضعف و مشکل شده است و ما برای این بازی باید منسجم، سخت‌کوش و جنگنده به میدان می‌رفتیم. او در چند دیدار متوالی در ترکیب اصلی بود و ترجیح دادم به این مهاجم استراحت داده و از نفرات دیگری در ترکیب استفاده کنم.

وی گفت: ۹ بازیکن دیگر ما هم در این دیدار به میدان نرفتند پس نباید فشار را روی این مهاجم زیاد کنیم. فوتبال یک ورزش تیمی است و حتی آنهایی که به میدان نمی‌روند هم باید به تیم متعهد باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha