فرماندار: کوتاهی مسوولان در امر توسعه میاندوآب قابل قبول نیست

مهاباد- ایرنا- سرپرست فرمانداری میاندوآب با اشاره به اینکه هیچ گونه کوتاهی از مسوولان شهرستان در امر توسعه و پیشرفت این شهرستان قابل قبول نیست، گفت: در راستای شعار دولت سیزدهم مبنی بر خدمت بی‌منت به مردم، همه مسوولان شهرستان باید پای کار باشند.

به گزارش ایرنا، علی پیام روز چهارشنبه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری با تاکید بر ضرورت خدمت بیشتر به مردم به‌عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی و رفع مسائل و مشکلات آنان اظهار داشت: خدمت بی منت به مردم مهم‌ترین رسالت مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم است که مدیران باید این فرصت خدمت به مردم را غنیمت بشمارند.

وی تاکید کرد:  خدمت صادقانه و خالصانه به صاحبان اصلی انقلاب مهمترین ویژگی مجموعه مدیران جهادی و انقلابی دولت سیزدهم است.

پیام، با اشاره به فعالیت های عمرانی شهرداری افزود: شهرداری برنامه‌های خود را براساس زمان‌بندی پیش برده و به اطلاع مردم رسانده و همچنین اقدامات خود را هر سه ماه با نصب بنر و با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کند.

سرپرست فرمانداری میاندوآب با اشاره به اینکه هر اداره به وظیفه خود را در راستای بازآفرینی شهری باید با دقت انجام دهد، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید تمام مجموعه خود را به کار گرفته و به آنها انگیزه دهند.

پیام با بیان اینکه از این پس باید این رویه در اداره‌های شهرستان مدنظر باشد، ادامه داد: هیچ توجیهی وجود ندارد که طی سه سال از محل ستاد بازآفرینی شهری اعتباری برای شهرستان میاندوآب جذب نشده است.

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب با بیان اینکه جذب اعتبارهای ملی منطقه را از محرومیت خارج می سازد افزود: اینکه طی سه سال گذشته ریالی اعتبار از این بابت عاید شهرستان نشده است نشان از ضعف مدیریتی بوده که مایه تأسف است.

فرماندار: کوتاهی مسوولان در پیشرفت میاندوآب قابل قبول نیست

وی با تاکید بر اینکه باید برای سال آینده احیای اعتبارات از منابع ستاد بازآفرینی شهری از سوی اداره کل راه و شهرسازی پیگیری شود، افزود: اقدامات شهرداری برای زیباسازی و ساماندهی مبلمان شهری آغاز شده که جای قدردانی دارد.

پیام با بیان اینکه شهرداری میاندوآب در درآمدزایی با مشکل مواجه است، گفت: هماهنگی های لازم با دستگاه‌های متولی برای در اختیار گذاشتن مصالح رودخانه ای و قیر رایگان به شهرداری صورت پذیرد.

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب با بیان اینکه شهرداری انجام فعالیت‌ها و اجرای طرح‌های عمرانی خود را به شب ها موکول کند، گفت: ساماندهی ورودی و خروجی‌های شهر، گسترش فضای سبز و بوستان‌ها در شهر در دستور کار شهرداری قرار گیرد چرا که این اقدامات در توسعه شهر و جذب گردشگر موثر است‌.

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب با بیان اینکه مطالبه نظام و مردم از مسوولان کار و پیشرفت است، افزود: برای توسعه این شهرستان باید شبانه روز فعالیت انجام شده و فرصت‌های خدمت از دست نرود.

به گزارش ایرنا، اختصاص زمینی برای جابجایی کوی امام علی (ع) شهر میاندوآب (حریم رودخانه زرینه‌رود) از سوی اداره راه و شهرسازی و احصا و جمع‌بندی طرح‌ها و مشکلات زیرساختی شهر برای سفر آتی مقام عالی استان به این شهرستان از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین در این جلسه شهردار و اعضای شورای شهر نیز در خصوص طرح‌های اجرا شده از اعتبارات ۱۳۹۷ و مشکلات موجود در خصوص بازآفرینی شهری گزارشی ارایه دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha