اقدام فراگیر تعمیر و بهینه‌سازی شبکه برق در کلانشهر اهواز برگزار شد

اهواز - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: عملیات اقدام فراگیر تعمیر و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق همزمان با سراسر کشور، با هدف بهبود ایمنی تاسیسات شبکه برق، کارکنان و شهروندان و رفع کانون‌های خطر، روز چهارشنبه درکلانشهر اهواز انجام شد.

عبدالحمید عباس شیاری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این طرح با حضور ۵۲ گروه عملیاتی و ۲۲۶ نفر نیروی عملیاتی امروز همزمان با سراسرکشور با رویکرد بهبود ایمنی و با هدف افزایش ایمنی تابلوها و تاسیسات شبکه، افزایش قابلیت اطمینان و ایمنی شبکه در اهواز برگزار شد.
وی افزود: در این عملیات جمع‌آوری ۴۵ اصله پایه فرسوده، تعویض و جمع‌آوری۴۷ دستگاه ترانس درحال سقوط و دارای روغن ریزی، اصلاح ۳۶۰ مورد دریچه پایه‌های روشنایی، رفع حریم ۱۲ نقطه شبکه فشار متوسط، تعویض ۱۹۵ مورد قفل شکسته تابلوها، جوشکاری لولا و تعویض۱۴۰مورد درب تابلوها، اصلاح زبانه‌های درب تابلو ۱۵۰مورد، نصب ۱۲۰ مورد علایم هشداردهنده، تعویض۶۰ مورد قطعات فرسوده، تعویض ۹۰ مورد کلید فرسوده به منظور جلوگیری از آتش سوزی و آراستگی ۴۰ نقطه کابل‌های زمینی دستکاری شده بخشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در این اقدام فراگیر بود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز ادامه داد: این عملیات با استفاده از ۲۹ دستگاه بالابر خط گرم و سرد در قالب گروه‌های سبک و سنگین، ۱۵۰دستگاه خودرو عملیاتی سبک، ۶ دستگاه چرثقیل ، ۴۰ دستگاه تریلر و ۲۶۶ نفر نیروی عملیاتی، نظارتی و پشتیبانی برگزار شد.
شیاری افزود: با اجرای این اقدام فراگیر به میزان قابل توجهی از حوادث و خطرات احتمالی محیطی کاسته و ضریب پایداری و تاب آوری شبکه افزایش و در نتیجه موجب جلب رضایت شهروندان خواهد شد.

شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دارای یک میلیون و ۱۱۲ هزار و ۴۴۰ مشترک است که از این تعداد ۳۳ درصد مشترکان روستایی هستند.

شرکت توزیع نیروی برق اهواز ، شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون و حمیدیه را زیرپوشش دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha