اشتری: باید تیغ پلیس در تقابل با اوباش و سارقان تیز باشد

تهران– ایرنا- فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه باید تیغ پلیس در تقابل با اوباش و سارقان بخصوص در ایام نزدیک به سال نو تیز باشد، گفت: هرکسی که رعب و وحشت ایجاد کند، پلیس اجازه برخورد قاطع و قانونی با آن را دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ حسین اشتری روز چهارشنبه جریان بازدید از فرماندهی غرب استان تهران در جلسه با فرماندهان و روسای پلیس‌های تخصصی کشور در غرب این استان، با تبریک اعیاد ماه مبارک رجب، اظهار داشت: برخورد با سارقان از اولویت‌های پلیس خواهد بود و موضوعات اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی بر این امور اثر دارد و پلیس با جدیت در حوزه سرقت بایستی اقدام مقابله ای انجام دهد.

وی درباره موقعیت جغرافیایی غرب استان تهران افزود: اتصال غرب استان تهران و شهرستان های آن به شهر تهران از ویژگی های بارز و مهم این منطقه است که باید در حوزه ارتقاء امنیت به این منطقه توجه ویژه ای داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در خصوص راه اندازی گشت ۱۱۰ در غرب استان تهران، اذعان داشت: راه اندازی ۲۲۰ تیم ۱۱۰ در این منطقه برای مردم بسیار مهم و دلگرم کننده است، بنابراین باید در آموزش های حین خدمت و ارتقاء آمادگی جسمانی کارکنان اهتمام ویژه ورزید.

وی در خصوص مقابله با اوباش در غرب استان تهران بیان داشت: تیغ پلیس در تقابل با اوباش و سارقان بایستی تیز باشد و هر کسی که رعب و وحشت ایجاد کند، پلیس اجازه برخورد قاطع و قانونی با آن دارد.

سردار اشتری با اشاره به نزدیک بودن ایام پایانی سال و افزایش مراجعات مردمی به مراکز خرید گفت: پلیس باید اقدامات هوشیارانه و پیشگیرانه در حوزه سرقت داشته و برخورد با مجرمان بایستی امیدوار کننده باشد.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان از زحمات کارکنان انتظامی غرب استان تهران تشکر کرد و ادامه داد: توجه به کارکنان، خانواده شهدا و جانبازان، همکاران بیمار و متوفی بایستی در برنامه های پلیس لحاظ شده و معیشت و مسکن کارکنان جزء برنامه های اصلی خواهد بود.

اشتری: باید تیغ پلیس در تقابل با اوباش و سارقان تیز باشد

همچنین سردار اشتری در ادامه این دیدار در نشستی با مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فرمانداران غرب استان تهران، اظهار داشت: به برکت خون شهدا، رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و تلاش همکاران، امنیت مطلوبی در کشور حاکم است.

وی با بیان اینکه امنیت بالاترین و ارزشمندترین سرمایه در هر جامعه است، افزود: اگر امنیت نباشد، رشد و پیشرفت در حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی حاصل نمی شود.

این مقام ارشد انتظامی کشور در بخش دیگر از سخنان خود به جرایم مهمی مانند سرقت و قاچاق مواد مخدر اشاره و اظهار داشت: پلیس به صورت جدی به مقابله با اینگونه جرایم پرداخته است.

سردار اشتری در ادامه به تغییر ساختار جدید فرماندهی کل انتظامی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره و تصریح کرد: ابلاغ ساختار جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تغییر شگرفی در فرماندهی انتظامی کل کشور ایجاد کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان از زحمات شبانه روزی و بی وقفه سردار ظهیری و همکاران خود در غرب استان تهران قدردانی کرد و گفت: با پشتیبانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تلاش مجاهدانه همکاران خدوم انتظامی انشاء الله بتوانیم بیش از پیش شاهد امنیت پایدار در غرب استان تهران باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha