۴ اسفند ۱۴۰۰، ۲۲:۰۷
کد خبرنگار: 1209
کد خبر: 84661161
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فتاحی: در بحث سربازی مرادمند و یزدانی بر مدار قانون پیش می‌رویم

تهران- ایرنا- معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: چرا سازمان نظام وظیفه دقیقا قبل از بازی با فجرسپاسی شیراز زمان اعزام مرادمند و یزدانی را اعلام کرد؟! در هر صورت ما بر مدار قانون پیش می‌رویم.

به گزارش ایرنا، سعید فتاحی پس از برتری یک بر صفر استقلال برابر فجر سپاسی شیراز درباره سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند اظهار داشت: با تشکر ویژه از کادر فنی و بازیکنان تیم، به هواداران خوب استقلال تبریک می‌گویم. امروز بعد از ظهر نظام وظیفه بیانیه داد. بزرگ‌ترین مشکل همین است چرا امروز بعد از ظهر؟ اگر قرار بوده تا این دو بازیکن سرباز باشند، چرا زودتر اعلام نکردند و چرا قبل از بازی با فجر باید اعلام کنند؟ در این موضوع شبهاتی وجود دارد.

وی افزود: استقلال از تمام ظرفیت‌های قانونی استفاده کرد و درخواست این بازیکنان را برای حضور در این بازی داده است. سیاوش یزدانی بازیکن ملی پوش ماست و ۳۰ سالگی او هشتم اسفند تمام می‌شود و چگونه سازمان نظام وظیفه برای این بازیکن ملی‌پوش ما اول اسفند تاریخ اعزام به سربازی را زده است؟

معاون اجرایی باشگاه استقلال عنوان کرد: همه می‌دانند که مرادمند در اردوی تیم ملی بوده است و قانون می‌گوید بازیکنی که در سطح ملی باشد تا ۳۰ سالگی می‌تواند بازی کند. وقتی هم فدراسیون فوتبال و نیز وزارت ورزش نامه داده‌اند، چرا مرادمند نباید بازی کند؟ این ها سوالاتی است که از ما نباید بپرسید و باید از مسوولان نظام وظیفه پرسیده شود.

وی ادامه داد: در سازمان لیگ بودم و می‌دانم کدام تیم مشمولان نظام وظیفه دارد یا ندارد. نمی‌خواهم بگویم آنها تخلف کردند بلکه از ظرفیت‌های قانونی استفاده کردند. دقیقا همان کاری که باشگاه استقلال می‌خواست انجام دهد. باشگاه استقلال بر مدار قانون در بحث سربازی عمل کرد. شما دیدید که اول لیگ در تبلیغات محیطی و بازیکنان خارجی تمام تلاشمان را کردیم تا بر مدار قانون باشیم و پیش برویم و خدا را شکر تا الان خدا هم کمک کرد و بعد از این هم براساس قانون پیش می‌رویم.

فتاحی یادآور شد: باشگاه هنوز برای مرادمند و یزدانی تلاش می‌کند و هر کاری بود انجام دادیم اما متاسفانه تا این لحظه به نتیجه نرسیدیم اما قطعا از ظرفیت قانونی باشگاه استفاده می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha