توجه به مهارت آموزی در دولت سیزدهم رویکردی جدی است

ایلام - ایرنا - سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام با بیان اینکه توجه به مهارت آموزی در دولت سیزدهم یک رویکرد جدی است، اعلام کرد: این رویکرد با جدیت پیگیری می‌شود و تاکنون نیز دستاوردهای خوبی داشته است.

به گزارش ایرنا، نورالدین الیاسی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و فنی حرفه‌ای ایلام اظهار داشت: یکی از محورهای مهم توسعه، آموزش است که آن را نباید نادیده گرفت ضمن اینکه باید آموزش‌ را بر مدار ظرفیت های استان و متناسب سازی بازار کار شناسایی کرد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: با تلاش و همراهی مسئولان، موانع سر راه آموزش در استان پایش شده و در راستای حل این مسائل گام خواهیم برداشت‌؛ هرچند با موج تحریم‌ها مواجه شدیم اما با وجود همه مشکلات تلاش برای توسعه و خودکفایی کشور همچنان ادامه دارد.

وی گفت: باید در راستای مسئولیت های اجتماعی از ظرفیت صنایع نفت، گاز و پتروشیمی استفاده کرد تا بخشی از عدم توسعه یافتگی استان جبران شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آئین معارفه حامد سلیمانی سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام و تقدیر از علی رشیدی مدیرکل پیشین آموزش فنی وحرفه‌ای استان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، معاون استاندار ایلام، سرپرست اداره کل و  رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha