۵ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۲۴
کد خبر: 84661339
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مانور تعمیر و بهینه سازی شبکه توزیع برق در جاسک برگزار شد

بندرعباس - ایرنا - رییس اداره بهره‌برداری مدیریت برق جاسک گفت: نخستین مانور فراگیر تعمیر و بهینه‌سازی شبکه توزیع نیروی برق این شهرستان با محوریت عبور از پیک زمستانی برگزار شد.

 اسماعیل سالفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مانور در راستای برگزاری اقدام های هماهنگ تعمیر سراسری و با اهداف اصلاح و بهینه سازی شبکه، کاهش پیک، کاهش تلفات شبکه، کاهش خاموشی های ناخواسته شبکه و حفظ آمادگی اکیپ های عملیاتی که به صورت ماهانه در مدیریت  برق در شهرستان جاسک، انجام شد.

وی افزود : در این مانور ۷ اکیپ عملیاتی و ۷ دستگاه خودروی سبک و سنگین در قالب تیم های عملیاتی در این مانور با انجام اقدام های جهادی به بهینه سازی شبکه های توزیع برق این بخش پرداختند.
 وی تصریح کرد : این اکیپ های فنی در طول مسیر حدود ۳۵۰ متر شبکه  فشار ضعیف  اصلاح و بهینه سازی و بیش از  ۸ اصله  پایه فشار ضعیف تعویض شد.
سالفی یادآور شد : رسالت اصلی این شرکت تأمین و توزیع برق مطمئن و پایدار برای مشترکین است که این مهم از طریق توسعه و بهره‌برداری بهینه تأسیسات شبکه برق رقم می خورد.
وی اظهارداشت: برگزاری عملیات های گسترده در قالب مانور مدیریت بحران می تواند کمک شایانی به اصلاح و بهینه شبکه های برق و اهداف کلان را در رضایتمندی مشترکان، برآوردن انتظارات جامعه، افزایش رضایت کارکنان و ذینفعان دارد.

رییس اداره بهره‌برداری برق جاسک خاطرنشان کرد: برگزاری مانورهای مدیریت بحران و پدافند غیرعامل فرصتی مناسب برای شناخت نقاط ضعف و قوت به خصوص در حوزه برق و انرژی است.
رئیس اداره بهره‌برداری برق جاسک بیان داشت: همچنین در راستای تسهیل در ارائه خدمات مختلف و صیانت از حقوق شهروندی، شناسایی و مقابله با رمز ارزهای دیجیتال و معرفی اپلیکیشن برق من نیز در دستور کار این حرکت جهادی بود.

وی گفت : در سال جاری بیش از ۶ مرحله مانور جهادی در راستای اصلاح و بهینه سازی شبکه توسط کارکنان حوزه بهره‌برداری برق جاسک برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha