گل‌محمدی: لطفا در خصوص پرسپولیس صحبت نکنید/فدراسیون فوتبال قدمی برای ارتقا مربیان برنداشته است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه برخی حد و اندازه خودشان را نمی‌دانند و در خصوص هر چیزی صحبت می‌کنند. دوستان رسانه هم نباید میکروفون های خود مقابل هرکسی قرار دهند تا این افراد درباره هرچه خواستند صحبت کنند.

به گزارش ایرنا، یحیی گل‌محمدی در حاشیه مراسم نکوداشت مربیان برتر سال اظهار داشت:‌ از برگزار کنندگان تشکر می کنم و افتخار بزرگی نصیب من شد و به عنوان مربی برتر سال انتخاب شدم. این عنوان را مدیون همه هواداران و همکاران پرتلاش و کسانی که کمک کردند تا موفقیت ها رقم بخورد هستم و امیدوارم این روند را ادامه دهم.

وی افزود:‌ مربیگری در فوتبال ایران سخت و طاقت فرسا است و انگیزه و عشق می خواهد. تا الان این انگیزه را در خودم نگه داشتم. همه با امکانات کم و با سختی زیاد کار می‌کنند. از خانواده‌ام به خاطر صبری که داشتند تشکر می کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اقدامات فدراسیون برای بالابردن سطح کیفی مربیان  خاطرنشان کرد:‌ یکی از مشکلات و گلایه های ما همین است. می توانم بگویم فدراسیون هیچ کاری نکرد. مربیگری من ۱۱ سال پیش در تربیت یزد شروع شد تا الان که سرمربی پرسپولیس هستم فدراسیون هیچ کاری برای ارتقا سطح مربیان انجام نداده است. سفر برون مرزی و بازدید از باشگاه بزرگ کار درستی است اما حتی یک جزوه هم تهیه نکردند و جای تاسف است.

وی در خصوص تغییرات در فدراسیون فوتبال تصریح کرد:‌ راجب این مسایل زیاد حرف نمی زنم چرا که بحث کلان مدیریتی است و ترجیح می دهم تمرکزم روی کار خودم باشد. برای هر کس که می‌آید آرزوی موفقیت می کنم.

وی در مورد اینکه گفته می شود پرسپولیس هم بازیکن سرباز دارد، خاطرنشان کرد: این اتفاق ممکن بود برای هر باشگاهی رخ دهد. از طرف باشگاه ما کسی چیزی نگفت اما دیروز حتی مربی بدنساز آن تیم هم حرف زد. حتی نباید میکفروفون جلوی ژاو ببرند اما می آید راجب تیم بزرگ پرسپولیس صحبت می کند. حد و اندازه خودتان را بدانید و بدانید که در مورد چه مساله ایی می خواهید صحبت کنید و بعد حرف بزنید. آقایان راجب تیم خودشان و اتفاقاتی که رخ داده صحبت کنید. راجب پرسپولیس لطفا حرف نزنید.

وی در مورد نگرانی هواداران به خاطر اختلاف امتیاز با صدر جدول  تصریح کرد: به هواداران حق می‌دهم. آنها دوست دارند تیمشان قهرمان شود و این خواسته همه ما است. لیگ مثل ماراتن است و باید تا آخرین لحظه و رسیدن به خط پایان تلاش کرد. ما این کار را انجام می دهیم. هنوز هفته های زیادی مانده و باید بیشتر کار کنیم و تمرکز روی کار خودمان باشد. همه می‌دانند که از شروع فصل چقدر مشکل داشتیم و اذیت شدیم اما با این حال همیشه به عنوان مدعی خودمان را نگه داشتیم. هفته های زیادی مانده تا قهرمان مشخص شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت سربازی وحید امیری تصریح کرد: او معافیت دارد و زمانی که مشکل داشته برای معافیت اقدام کرده است. نظام وظیفه نسبت به این مشکلات سخت گیری زیادی دارد. او با توجه به مشکلی که داشته معافیت گرفته و بعد از آن مشکلش را حل کرده است. قرار نیست مشکل بعد از معافیت تا آخر عمر با آدم باشد.  برخی دنبال خراب کردن جو داخلی ما هستند.

وی تاکید کرد:‌در موضوع سربازان استقلال هیچ موضعی از طرف باشگاه ما ندیدید. برای ما اهمیت نداشت که دو بازیکن این تیم سرباز بشوند یا نشوند و این به ما ربطی ندارد. برای ما رفتن این بازیکنان به سربازی اهمیتی ندارد.

وی در مورد رقابت با استقلال برای قهرمانی تصریح کرد: هنوز هفته های زیادی مانده تا لیگ تمام شود. این کری ها نمک فوتبال است و باعث شادابی و نشاط در جامعه است. خوشحالم که فوتبال باعث می شود بخش بزرگی از مشکلات با فوتبال فراموش می شود. از این مساله استقبال می کنم و امیدوارم هر تیمی حقش باشد قهرمان شود. ما تا آخرین لحظه برای قهرمانی می جنگیم.

وی در مورد بازگشت آل کثیر و خرید مهاجم گفت: بعید است عیسی برسد. از طرفی جذب مهاجم در این شرایط کار سختی است. باید مهاجم آزاد باشد و کیفیت داشته باشد و از نظر مالی به تیم ما بخورد. این مسائل کار را برای جذب بازیکن سخت می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha