۶ اسفند ۱۴۰۰، ۰:۴۷
کد خبر: 84662217
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نماز جمعه محلی برای خدمت به مردم باشد

۶ اسفند ۱۴۰۰، ۰:۴۷
کد خبر: 84662217
نماز جمعه محلی برای خدمت به مردم باشد

قم - ایرنا - تولیت حضرت معصومه (س) با اشاره به لزوم رسیدگی به مطالبه‌های مردم در نماز جمعه گفت: نماز جمعه در تمام شهرها باید محلی برای خدمت به مردم باشد و اگر مردم آثار و برکت‌های نماز جمعه را در زندگی خود ببینند نمازهای جمعه پرشور می‌شود.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی آستان حضرت معصومه، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار امام جمعه جدید سلفچگان با اشاره به اهمیت جایگاه نماز جمعه در جامعه اسلامی بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر و حداکثری نماز جمعه تاکید کرد و اظهار داشت: جایگاه نماز جمعه در میان مردم باید تقویت شود و محلی برای نشان دادن وحدت و انسجام جامعه اسلامی باشد.

وی اخلاص در عمل را از مهمترین عوامل موفقیت در امور مادی و معنوی دانست و افزود: کار اگر برای خدا باشد خداوند انسان را یاری می‌کند و مسیر درست را به او نشان می‌دهد.

امام جمعه قم با بیان اینکه در نظام اسلامی همه مسئولان باید خود را سرباز ولایت بدانند و مطالبه‌های رهبر معظم انقلاب را با جدیت دنبال کنند گفت: امام جمعه باید مطالبه‌ها و منویات م رهبری را محور تذکرها و مطالبه‌های خود از مسئولان و مردم قرار دهد.

وی با اشاره به لزوم رسیدگی به مطالبه‌های و خواسته‌های مردم در نماز جمعه افزود: نماز جمعه در تمام شهرها باید محلی برای خدمت به مردم باشد، زیرا اگر مردم آثار و برکت‌های نماز جمعه را در زندگی خود ببینند خود به خود نمازهای جمعه پرشور می‌شود که عملکرد ائمه جمعه نقش مهمی در این امر دارد.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام غروی امام جمعه جدید سلفچگان با ابراز خرسندی از حضور در منطقه سلفچگان از عنایت و توجه آیت‌الله سعیدی و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در انتخاب وی قدردانی کرد.

سلفچگان یکی از بخش‌های پنج‌گانه استان قم است، که در فاصله ۴۰ کیلومتری شهر قم قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha