کشتی حامل ۷۰ هزارتن جو وارداتی در بندر شهید رجایی پهلو گرفت

بندرعباس - ایرنا-رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: یک کشتی حامل ۷۰ هزار تن جو وارداتی پس از ماه ها معطلی روی دریا با پیگیری دستگاه قضایی این استان در بندرگاه شهید رجایی بندرعباس پهلوگیری کرد و هم اکنون این محموله بزرگ به وسیله صدها دستگاه کامیون در حال بارگیری و ارسال به اقصی نقاط کشور است.

به گزارش ایرنا،مجتبی قهرمانی  روز جمعه با قدردانی از ادارات و دستگاه‌هایی که در این رابطه با مسوولان قضایی همکاری داشته اند،افزود: پهلوگیری نکردن این کشتی در موعد مقرر باعث شده بود ۷۰ هزار تن جو وارداتی، ماه ها بر روی دریا معطل بماند که خوشبختانه با اقدام به موقع دستگاه قضایی و همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی مربوطه، ضمن انجام آزمایش های لازم و تأیید سلامت کالا، هم اکنون تخلیه آن در حال انجام است.

وی ادامه داد: همواره در دستور قضایی به منظور تعیین تکلیف اقلام وارداتی، اعتماد فروشندگان خارجی، اعتبار تجار و بازرگانان داخلی و سلامت کالاها و محموله ها به عنوان خطوط قرمز ما، مد نظر و مورد توجه می باشد، این محموله هم پس از ترخیص بخش قابل توجهی از غله مورد نیاز کشور تأمین شود.

وی تصریح کرد: مقرر شده است به منظور صیانت از حقوق عامه، کشتی هایی که در لنگرگاه و اسکله های بندر شهید رجایی بندرعباس آماده پهلوگیری می باشند به صورت دوره ای توسط دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان مورد رصد و نظارت ویژه قرار گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha