تجهیز سامانه کنترل ترافیک تربت‌حیدریه ۱۰ میلیارد ریال برای شهرداری هزینه داشته است

تربت‌حیدریه- ایرنا- رییس سازمان حمل و نقل شهرداری تربت‌حیدریه گفت: برای ارتقای کیفی، توسعه و تجهیز زیرساخت مرکز کنترل ترافیک شهری طی یک سال و نیم اخیر، ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری هزینه شده است.

محسن قندهاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام در راستای تحقق مصوبه شورای ترافیک و افزایش تعداد دوربین‌های سطح شهر از پنج به هشت عدد است.
وی ادامه داد: تا کنون پنج دوربین در هسته مرکزی شهر و خیابانهای شهید سلیمانی، مطهری، کاشانی، فردوسی و طالقانی نصب شده بود و بر اساس این مصوبه مقرر شده است تا پایان سال سه دوربین دیگر نصب شود که دهه فجر امسال یک دوربین ۳۶۰ درجه در میدان ۲۲ بهمن نصب شد و هم اکنون مشغول نصب ۲ دوربین دیگر در تقاطع بیمارستان نهم دی و میدان بسیج هستیم که ظرف هفته های آینده به اتمام خواهد رسید.
رییس سازمان حمل و نقل شهرداری تربت‌حیدریه هزینه نصب هر دستگاه دوربین را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان و اظهار کرد: تمام دوربینهای موجود نظارتی هستند و این بدان معناست که برای ثبت تخلفات رانندگی، الزاما یک نفر مامور راهور باید به صورت دستی اقدام کند.
قندهاری افزود: برنامه هدف ما برای سال ۱۴۰۱ این است که با تجهیز نرم‌افزاری دوربین‌های موجود، آنها را به دوربین هوشمند ارتقاء داده و ثبت تخلفات بدون حضور مامور اهور انجام شود.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha