۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84663395
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سپیدرود رشت پنج بازیکن جدید جذب کرد

۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۱۳
کد خبر: 84663395
 سپیدرود رشت پنج بازیکن جدید جذب کرد

رشت - ایرنا - با پایان یافتن زمان نقل و انتقالات نیم فصل رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور، پنج بازیکن جدید به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوستند تا این تیم را در ادامه دور برگشت مسابقات همراهی کنند.

به گزارش ایرنا، کیوان محمدنژاد، کیوان یاراحمدی، حکیم حزباوی پور ، میثم حسین پور و علیرضا صبوری بازیکنان جدیدی هستند که با تشخیص کادرفنی سپیدرود به این تیم پیوستند و از سوی دیگر، ۶ بازیکن نیز از این تیم جدا شدند.

کیوان محمدنژاد هافبک گیلانی شمس‌آذر قزوین با عقد قراردادی به عضویت تیم فوتبال سپیدرود رشت درآمد. وی در رقابتهای لیگ دسته اول به جز تیم شمس‌آذر قزوین، در تیمهای شهرداری آستارا و چوکای تالش بازی کرده و ۲ فصل پیش موفق شده بود در لیگ دسته دوم با چوکا به لیگ دسته اول صعود کند.

کیوان یاراحمدی مدافع ۲۴ ساله نفت و گاز گچساران نیز با عقد قراردادی به عضویت تیم سپیدرود رشت درآمد که این بازیکن اهل دورود لرستان، در تیمهای امید ذوب آهن اصفهان، تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان به میدان رفته و در تیم های بزرگسالان فولادنوین اهواز و نفت و گاز گچساران بازی کرده است.

همچنین حکیم حزباوی‌پور مهاجم خوزستانی ۳۶ ساله اهل اهواز نیز به جمع سپیدرودی‌ها پیوست که این بازیکن علاوه بر حضور در لیگ برتر، در تیم های نفت و گاز گچساران، صنعت نفت آبادان، فجرسپاسی و فولاد خوزستان بازی کرد و در لیگ دسته اول نیز در ایرانجوان بوشهر، آلومینیوم هرمزگان و مس رفسنجان به میدان رفت و با تیمهای شهرداری بندرماهشهر و ویستاتورین تهران از لیگ دسته دوم به دسته اول صعود کرد.

میثم حسین پور دروازه بان ۲۴ ساله لاهیجانی شهرداری نوشهر نیز دیگر بازیکنی است که سپیدرودی شد که این دروازبان ۲ فصل اخیر شهرداری نوشهر، سابقه بازی در تیمهای پایه ملوان، راه آهن و پرسپولیس را دارد و سه سال در امید و بزرگسالان سایپا عضویت داشته و سپس به شهرداری نوشهر پیوست و در لیگ دسته سوم و دسته دوم در این تیم بازی کرد.

علیرضا صبوری مهاجم پیشین سپیدرود رشت که فصل جاری در استقلال ملاثانی حضور داشت، با عقد قراردادی به تیم سابق خود ملحق شد. صبوری ۲۸ سال سن دارد که فوتبالش را در سال های پایانی دهه ۸۰ از باشگاه سپیدرود آغاز کرد و سپس در لیگ دسته اول به تیم فولادنوین اهواز پیوست و با این تیم به لیگ برتر صعود کرد و یک فصل هم در لیگ برتر در نفت تهران حضور داشت.

جدایی ۶ بازیکن از جمع سرخپوشان رشتی

از سوی دیگر، آیدین مسعودی، رضا فخری، محمد لطفی، رضا کاسب، نیما عموزاده و شایان عاشورنژاد بازیکنان فصل جاری سپیدرود نیز با حضور در باشگاه ، ضمن تسویه حساب، قرارداد خود را با سپیدرود فسخ کردند تا به تیمهای دیگری ملحق شوند.

همچنین تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته چهاردهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور باید عصر روز یکشنبه (فردا) هشتم اسفندماه در دیداری خارج از خانه در ماهشهر، رو در روی تیم شهرداری ماهشهر قرار گیرد که هم اینک در جدول رده بندی، شهرداری ماهشهر با کسب ۲۱ امتیاز در مکان ششم و سپیدرود رشت با کسب ۱۹ امتیاز در مکان هفتم جدول رده‌بندی قرار دارند.  

تیم فوتبال سپیدرود رشت در گروه اول رقابتهای لیگ دسته دوم کشور با تیمهای چوکا تالش، بعثت کرمانشاه، شهدای رزکان البرز ، ملی حفاری اهواز ، شهدا بابلسر، شهرداری بم ، شهرداری ماهشهر، ایرانجوان بوشهر، پیام توس مشهد،  علم و ادب تبریز ، نیروی زمینی تهران. شهرداری بندرعباس، شهید اورکی اسلامشهر همگروه هستند.

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته‌ دوم باشگاه‌های کشور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردارند و در نهایت، تیم های برتر هر گروه به طور مستقیم و برنده تیم های دوم به رقابت‌های لیگ دسته یک کشور صعود می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha