پاکدامن: عملکرد نوجوانان سابریست قابل قبول بود/ آقایی سرمایه شمشیربازی است

تهران- ایرنا- ملی پوش سابر ایران با اشاره به نتایج به دست آمده در مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا گفت: مدال انفرادی و تیمی سابر نشان داد نوجوانان ما از ظرفیت خوبی برخوردار هستند و می توان در آینده به آنها امیدوار بود.

علی پاکدامن عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود:‌ ۱۲ سال پیش فرزاد باهر در مسابقات نوجوانان ۲۰۱۰ فیلیپین موفق به کسب مدال برنز شد و این روزها هم شاهد هستیم دوباره تاریخ تکرار شده و یک نوجوان ایرانی دیگر در سابر به مدال برنز آسیا رسید که این جای خوشحالی دارد.

وی ادامه داد: نیما آقایی بازیکن خوبی است و انگیزه بالا از جمله خصوصیات فردی او به شمار می رود. به نظر من او یکی از سرمایه های شمشیربازی می تواند باشد و اگر روی همین نوجوانان با برنامه کار کنیم می توانیم در آینده به مدال های متعدد امیدوار باشیم.

ملی پوش سابر ایران یادآور شد:‌ امروز هم تیم شمشیربازی نوجوانان کشورمان ایران عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کرد و افتخاری دیگر را برای سابر رقم زد. باید شرایطی طوری را رقم بزنیم که سابر همچنان افتخارآفرین بوده و بتواند برای ورزش ایران مدال آور باشد.

گفتنی است در ادامه رقابت های شمشیربازی قهرمانی نوجوانان آسیا، تیم ایران با ترکیب نیما آقایی، سام ذوالقدری، مبین رضوی و امیرمحمد میرشفیعی به مربیگری مجتبی عابدینی و مسعود فتوحی به مدال نقره این رقابت ها دست یافت. پیش از این نیز نیما آقایی در انفرادی سابر با ایستادن بر سکوی سوم این مسابقات به مدال برنز رسیده بود.

رقابت های شمشربازی قهرمانی نوجوانان آسیا به میزبانی ازبکستان برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha