۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84664936
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه زنجان: دعوای حیدری و نعمتی ما را از دشمن غافل می‌کند

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دعواهای حیدری و نعمتی ما را از دشمن غافل می‌کند و باعث می شود دشمن از خلأ استفاده کرده و کار خودش را بکند.

حجت الاسلام علی خاتمی روز یکشنبه در آیین رونمایی ۲ اثر فاخر قرآنی و اپلیکیشن تحدیر و ترتیل قرآن کریم، به ضرورت همگانی کردن قرآن در جامعه اشاره کرد و افزود: خانواده ها عموما به آموزش قرآنی فرزندان علاقه نشان می دهند و باید از این ظرفیت استفاده کرد. 

وی به لزوم هم افزایی و پرهیز از موازی کاری در فعالیت‌های قرآنی تاکید کرد و اظهار داشت: ما هم نیازمند توسعه کمی و هم نیازمند توسعه کیفی فعالیت ها در حوزه قرآن هستیم.  

امام جمعه زنجان با بیان اینکه از ظرفیت دارلقرآن الکریم زنجان آنچنان که باید و شاید استفاده نشده است، افزود: باید با توسعه آموزش ها و فعالیت ها در پی زایش و افزایش فعالان قرآنی باشیم تا نسل آینده بی بهره از معارف قرآنی نباشد.  

حجت الاسلام خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام (ص) گفت: در دوران و شرایط غبارآلود فتنه ها، هیچ چیزی مثل قرآن نجات بخش نیست.  

وی خاطرنشان کرد: امروز توجه به قرآن در ابعاد مختلف، بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد.  

حجت الاسلام سعید احمدی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های قرآنی استان گفت: باید بیش از پیش به قرآن و قرآنیان توجه کرد تا این استان به جایگاههای بالاتری در این حوزه برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha