۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۴۹
کد خبر: 84665075
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردوی راهیان نور دانش‌آموزان پاکدشتی به صورت مجازی برگزار شد

تهران-ایرنا- مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، اردوی راهیان نور دانش‌آموزان پاکدشتی به صورت مجازی و در بستر سامانه شاد برگزار شد.

سید اصغر میرقاسمی روز یکشنبه در مراسم اردوی راهیان نور که در مصلی امام خمینی(ره) و در جوار مزار شهدای گمنام پاکدشت برگزار شد اظهار داشت: طی ۲ سال گذشته و به دلیل شیوع ویروس کرونا، اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس انجام نشد ولی از سال گذشته و با ابتکاری جدید، شرایط آشنایی دانش‌آموزان با دوران هشت سال دفاع مقدس  به شکل مجازی فراهم گردید.

وی با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن ارزش‌های دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: اردوهای راهیان نور فرصتی برای احیا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان است و باید از این فرصت به منظور تبیین فلسفه ایثار و شهادت در جامعه دانش‌آموزی استفاده کرد.

میرقاسمی افزود: امروز دشمن تلاش دارد تا با بهره‌گیری از شبکه‌های ماهواره‌ای، عقاید جوانان ایران اسلامی را از مسیر اسلام منحرف سازد که یقینا با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، این توطئه ها نیز خنثی خواهد شد.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین اهداف این برنامه، آشنا کردن دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

میرقاسمی با بیان اینکه راهیان نور یک فرصت مهم فرهنگی است که باید از آن به درستی استفاده کرد، افزود: اردوهای راهیان نور یکی از اثرگذارترین اقدامات فرهنگی در حوزه دانش آموزی است که می تواند ادامه حرکت در مسیر تحقق ارزش ها و آرمان های شهدا را ضمانت کند.

۸۴۰ دانش‌آموز دوره دوم متوسطه در بستر شاد در این مراسم شرکت و بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ نفر نیز از این مراسم بازدید کردند.

به گزارش ایرنا در حال حاضر ۸۲ هزار و ۱۰۳ دانش آموز پاکدشتی در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول تحصیل می‌باشند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha